GM328 M328 LCD tester HELP ME

Kupio ovaj:

http://www.banggood.com/GM328-M328-LCD-Backlight-Digital-Transistor-Tester-p-961337.html

i kroz menu se "igrao" sa kontrastom LCD-a -htio pojacat no na tipku je
radio countdown, dosao na nulu i tu ostao :(
i tako sad ja teletabis ne vidim nista osim prekrasne zelene boje backlita.
ideja: kad vec imam dostupne pinove lcda, dovesti eksterno preko otpornika
na "contrast adjusment" napon .
pitanje: s kojeg pina na koji preko kolikog otpora ? da li se to uopce moze?
molim rjesenja bez reprogramiranja atmela

Re: GM328 M328 LCD tester HELP ME

staru vrijednost.
:)

//Marin

Re: GM328 M328 LCD tester HELP ME

staru vrijednost.
:)
ne vrijedi :(
reverznim inzinjeringom LCD je ovaj 14pinski COG 12864b5 s tim da flat kablu
ne postoje pinovi 11,12
http://item.taobao.com/item.htm?id36%294066155
a od napona imam pin 3 - CD -> 5V
pin 7 - VDD ->3,3 V
pin 8 GND
i pin 13 -> VLCD -> 2V
datasheet nisam upio pronaci
da mu probam dic ili rusit ovih 2V ? ili udarim cekicem ?
p.s. upravo premjerio slican lcd i njemu se napon od nevidljivog do
vidljivog krece od 2.1-2.27V uz VDD 4.4v
e jos kad bi znao kolika struja tece ...... presitno je to za mene i sa
debelim povecalom .....

Re: GM328 M328 LCD tester HELP ME

http://www.vnsky.com/parts/1350261/COG-248160-02.html

osvjetljenost,

Re: GM328 M328 LCD tester HELP ME
rijeseno !
na VLCD doveo +5V preko 5k + trimer od 5k
i ispalo da se najbolje vidi na 2,37V i vratio se u menui kad ono u njemu
cak 65 koraka regulacije !!!

Re: GM328 M328 LCD tester HELP ME
says...

65 ili 64?
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Pozdrav
i ja sam kupio i jucer mi stigao ali s ebaya i zadovoljan sam kako radi
ali nema manuala a kaze da moze mjerit frekvenciju i jos bolje da ima
generator
e sad dali si dobio kakav manual jer bi trebalo nesto jednostavno slotat d
to dela
posla upit seleru ali jos nema manual reka da cekam da je u izradi
nadam se da nece ko za neka stvari sto sam kupio da bude samo na kineskom
(bas i ne pomaze)
ako si sto dobio s testerom dali se kako moze ogrebati za to da ne cekam dok
mi fly-xy ne posalje isti (ako uopce napravi)
pozdrav Stjepan
PS. moze i na mail

[...]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
nisam se stigao "igrati" sa prosirenjima

no ovdje imas
http://www.mikrocontroller.net/svnbrowser/transistortester/?pathrev32%3
dosta toga - varijacija na temu od stvarnog autora , a imas i forrum
http://www.mikrocontroller.net/topic/248078?page=7
(govore oni i engleski ako neznas njemacki) :)
lp,stuna
samo "rudari" pa ces viditi da su obradjeni i china modeli

Re: GM328 M328 LCD tester HELP ME

ok zahvaljujem na likovima pogledat cu ako sto pronadjem tamo
pozdrav Stjepan

Re: GM328 M328 LCD tester HELP ME

modele!:-)

Site Timeline