Gara¾a se otvara sama od sebe

Imam gara¾na vrata na daljinski. Uvjeren sam da sam zatvorio. Kad sam do¹ao u gara¾u imao sam ¹to vidjeti. Gume razbacane, bicikle baèene na pod, stol izvrnut... Vrata gara¾e su bila ¹irom otvorena.

Uvjeren sam da nisam lud, bar zasad. Smatram da su se vrata otvorila sama. Moguæe je da mi se u d¾epu stisnulo dugme za otvaranje dok sam se penjao po zgradi. Ali pitam se da li je moguæe da netko od susjeda ima daljinski ili neki drugi ureðaj koji radi na istoj frekvenciji pa da mi je (sluèajno ili namjerno) otvorio gara¾u? Da li je to uopæe moguæe ili daljinski od gara¾e radi na nekim kodiranim frekvencijama?

Reply to
Morrison

hr.sci-fi.garaze

--
ToMo
Reply to

ja ti mogu kopirat te daljinske u radioni za 20 sekundi praktièki....

ne sve, ali veæinu, pogotovo ak su starije od 5 godina...

kaj ti pi¹e na daljinskom?

Reply to
bRkiX_theKeyMaster

Open Close

;)

Reply to
Sin&sha

smart :-)

al moram priznat da na niti jednom do sad to nije pisalo....

Reply to
bRkiX_theKeyMaster

Macka? ;)

Reply to
Goran Mitrovic

da se je i otvorila sama, gume i bicikli se nisu sami razbacali. osim sta ti je otvorena garaza, rekao bih da je i neko bio u njoj a to je za prijavu

Reply to
milomoje

Prijavio bi ja da je ne¹to ukradeno, ali nisu ni¹ta ukrali. Samo su sve porazbacali. Unutra su bile one otrcane gume o kojima sam govorio prije. Mo¾da bi ih i uzeli da su nove, a mo¾da su to bili neki pijani mulci koji su vidjeli otvorenu gara¾u pa su malo porazbacali stvari.

Reply to
Morrison

a mozda je u igri i odkoturala koji par guma :)

Reply to
milomoje

bez obzira, i da nisu nista ukrali, ako si siguran da si je zakljucao, ipak se radi o provali a nikad neznas hoces li naknadno ustanoviti da ti nesta nedostaje. a kad vide da ne reagiras na prvu vrlo je vjerojatno da ce te posjetiti opet

Reply to
milomoje

Ako vrata imaju onaj ir senzor,moguæe je u tom trenutku kad si zatvarao da je pro¹ao neki pauk ili neka muha na senzor i vrata su se otvorila.Zato sljedeæi put uvijek pogledaj da li su se vrata do kraja zatvorila.

Reply to
Stole

Na mojoj gara¾i se vrata zaustave i ponovno otvore èim im ne¹to zasmeta , èak i da je ne¹to malo kao npr. prazna zgu¾vana kutija cigareta ili ne¹to slièno na tlu toèno ispod mjesta gdje se spu¹taju vrata - vrata æe se spustiti, registrirati smetnju ispod i ponovno otvoriti do kraja. Zimi èak znaju tako reagirati èak i na 2-3 cm napadala snijega.

Reply to
BBird

ali manje vi¹e sva ta vrata imaju neki timeout, nakon kojeg se opet sama zatvore...

Reply to
bmacek_makni

smart :-) al moram priznat da na niti jednom do sad to nije pisalo....

-----------------------

:) prije dosta godina jedan stariji lik se pohvalio kako je nabavio=20 videorekorder-VHS kad su ga pitali koju marku, odgovorio je: OFF ON :)

Reply to
bla

Sto se tice razbacanih stvari, to ne znam. Ocito da je netko bil nutri. Al sto se tice daljisnkih, nama se ne-rijetko dogodi da ekipa dok gura kljuceve u hlace, jaknu i tako stisne ostalim kljucevima po daljinskom i otvore se vrata od garaze. Zaista nije nemoguce. Plasticni privjesak, par gumbica gore. Tako da je moguce da si nesvjesno stisnuo i vrata se otvorila.

Reply to
Lagonda

Ma jok, one ne razbucaju stvari nego pisaju uzbrdo :)

Reply to
Sin&sha

Susjed ima automatizirana vrata. Otisao na GO, nema ga vec pardana, ja prolazim kraj garaze, vrata se pocnu sama otvarat. Mislim - eto ga dolazi, kad tamo sipak. Nakon par sati odem i zatvorim mu vrata. Opet nakon par dana vrata se otvaraju sama od sebe. Mislim da ih je nakon toga reklamirao, a u zadnje vrijeme je sve ok...uglavnom, desava se i cini se da je do lose elektronike koja se sama od sebe sjeti otvarat vrata.

Reply to
Mario

Biti ce da je elektronika toliko primitivna da iz mora EM valova oko nas prelako prepoznaje naredbu za otvaranje.

Ja sam tastu kupil nekakav jeftini sustav otvaranja gara¾nih vrata, ali moram priznati da nije toliko glup. Platil sam ga samo 800kn prije cca 5 godina. Alphtools.

Reply to
miha

I ja imam kombinaciju gara?nih vrata iz Baumaxa i motora i daljinskog iz Metroa.

Dosad jako zadovoljan.Dodu?e vrata nisu sekvencijalna,nego klatna, ali to mi i odgovara.

Sam ugradio i programirao motor.

Ponekad mi se dogodi da prejako stisnem tipku za zatvaranje , pa po?aljem duplu komandu...rezultat...u jutro otvorena vrata ?irom.

Preporuka: provjeriti svaki put barem da li su se vrata krenula zatvarati prije odlaska od njih..

Reply to
may

Moj daljinski nije neki al se moze programirat tako da moras dva puta zaredom stisnut istu tipku kod zatvaranja i otvaranja isto tako. Tu ima samo malo prilagodbe dok to predje u naviku. Time je ono slucajno otvaranje stiskanje sa nekim drugim predmetom u djepu svedeno na minimum. Provjerite uputstvo, tamo sve pise.

Reply to
gd2