FTDI ludost

preko USB-a stari softver koji je radio preko serijskog porta.

Reference:

https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl84%838260&v=eU66as4Bbds&x-yt-ts14%22327029&feature=player_embedded

http://en.wikipedia.org/wiki/FTDI

http://blogas.sysadmin.lt/?p14%1

http://unix.stackexchange.com/questions/61899/kernel-does-not-detect-hardware-software-or-hardware-fault

Re: FTDI ludost

<snip>

http://tinyurl.com/ml4q5ln
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Ranije se to radilo samo preko novih Windblowsa:

Re: FTDI ludost

Takozvana FTDIgate afera :) Ljudi su poludili zbog toga pa je FTDI

--

Re: FTDI ludost

Spock iz njih...

Re: FTDI ludost

kakve veze ima Dr Spock (stvarna osoba) sa Mr Spockom (izmisljena osoba
iz Star Trek svijeta, Vulkanac po prirodi)?

Re: FTDI ludost

kaj nije on bio Doktor Spock?!?

Re: FTDI ludost

Ne. dr. je McCoy.
Spock je mr.

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

Re: FTDI ludost

jok, dohtor ne bil Bones

Re: FTDI ludost

Scotty, beam me up :))

Re: FTDI ludost

napustiti XP!
Mogu li biti predsjednik te skupine?:-)

Re: FTDI ludost

ne mozes... zakasnio si... vec sam se samoproglasio :-)

pozdrav

Re: FTDI ludost

Re: FTDI ludost

mislim da tu nece stati... dotuci ce on i 20 godina sigurno... mozda ce se
zbog njega i pomaknuti granica od 30 godina kad nesto postaje retro

pozdrav

Re: FTDI ludost

No dobro, DOS i Linux je koristilo (koristi) manji broj ljudi.

Re: FTDI ludost

Masovnom koristenju?
Pa , co'ece, bilo je vise kopiranog DOSa nego Hrvata na zadnjem glasovanju.
Ajd- sad, necu bas toliko pretjerivati, ali bilo je urnebesno, dok sam
pohodio Knjiznicu Americke Ambasade na Zrinjevcu (svaki Bogomdan dan,
cca.1983-cca.1986) bilo je smijesno gledati one babe knjiznicarke,
zadubljene u Tetris na DOSu, a ljudi cekaju u redu ...

Glede masovke, masivno su se u Zagrebu kopirali add-on boardovi za Apple II,
dakle masovno se koristio Apple II u HR i sire (tj. bivsoj drzavi) a potoom
Commodore 64. Tako sam i ja zapoceo karijeru, kopirajuci/klonirajuci Apple
II boardove, a kasnije i poker aparate (poceo s onim istim 6502 procesorom
kao u Apple II) ...
Svi koje sam poznavao tada, skoro napamet recitirati smo znali Steve
Wozniakov text o Apple-II objavljen u BYTE magazinu:
https://archive.org/details/byte-magazine-1977-05

Koja masovka, co'ece? Bilo je to generacijska strast i ludilo. Kada je dosao
IBM PC na red, to vise nije bilo "to", jer nekadasnji TRS (Tvornica
Racunskih Strojeva Zagreb) uvalio se 1986-te u biz kloniranja PC-eva (a to
su bile kopije madjarskih kopija tajvanskih kopija XT-ova !!!, radih tamo,
znam ....), a onda su tamo negdje 1987 dosli bogati privatnici i vrag je
odnio shalu ... a i Mac je krajem 80-tih postao dostupan u HR. Ludilo
Apple-II je proslo i zaboravljeno ...

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: FTDI ludost

Zamisli sebe, ako mozes, kao knjiznicara. Sto bi ti radio po cijele dane
osim gutanja papirne prasine i ubijanja od dosade?

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

94-e! Na novu godinu 94-e smo vec imali Debian 0.91!

A, eto, laze wikipedia.

Nekako se sjecam flameova kada su Xfree86 forkali na x.org jer je Xfree86
ekipa postala prezatvorena; sto je bilo ironicno jer je Xfree nastao na isti
nacin jer je originalna X11 ekipa bila prezatvorena pa su ovi forkali Xfree :)

Pa evo izvukoh: jedna od glavnih novosti (u 2 mjesecu 1993.) je bila sto su u
SLS-u zamijeniti cijele dotadasnje X-e sa Xfree 1.2
https://web.archive.org/web/20131224214827/http://www.ibiblio.org/pub/historic-linux/distributions/sls-1.03/ChangeLog

A sami X-i se u SLS-u spominju od njegovih pocetaka 1992. ("x*: Reorganized
and fixed double compressed fonts", "x7/zxfix.taz: Remove usr/bin/X11/xdvi,
which is now in TeX series" itd)

Now get off my lawn before I start kicking you with my 5.25" SLS floppies! Darn kids today!

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Re: FTDI ludost
Prob'o sve to, i Commodore 64 i ZX Spectrum, i onaj stari otrcani VAX na
FER-u iz 1990-te, ali najdrazi mi je bio ZX-80 iz 1984-te (jer sam ga sam
zalemio iz skupo placenog kita shvercanog iz Shvabije zamotanog u papir i
kuvertu) i malo kasnije Galaksija iz 1986-te (takodjer sam zalotao i spalio
mnostvo EPROMa i par board-ova).
Ja valjda zavrijedjujem mjesto u uber-managementu drustva ljubitelja XP-a.
Bez imalo skromnosti samoproglasavam se uber-jack-om i glavnim masonom
"Drustva timaritelja XP krda". Drustvo mora biti registrirano kao drustvo
jer time izbjegavamo poreze i prireze, a imamo i pravo na komad(esnicu) love
iz drzavne blagajne koji i inace sufinanciraju razno-razna drustva, pa sto
nebi i nas .... Svi prihodi od dadzbina i clanarina naravno idu meni u djep.

E, jesam skroman, zar ne?

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com