Flashing LED

Kako najlakse napravit da obicna 5mm LED-ica bude flashing? Usput ima li neko preporuku za neku malo jacu crvenu?

Reply to
chuspy

Tako da spajas i odspajas napajanje u zeljenom ritmu. f

Reply to
filiplolicREMOVE

Jebemti skoro sam se ugu¹io, taman sam pivo nagnuo :)))

Reply to
coin

Ili kupi¹ led koja je flashing,cca 5-6kn.

Reply to
Manu

Ali to nije najlakse! f

Reply to
filiplolicREMOVE

..ima par verzija s ic kolom ne 555 ili pak s tranzistorima (2 kom) ali kao sto je vec napisano ..kupi vec gotovu LED flash diodu !, nemoj se zaj. s dodatnim sklopovima Lp

Reply to
KayD

A disk s rupom koji se rotira ispred diode? Nije potrebno raditi izmjene na shemi. :D

Reply to
Mario Malenica

Da pogodim. Treba trositi sto manje, blinkati 13Hz, s dvije baterije RS6 mora raditi 60 dana?

Reply to
coin

je samonisam vidio jacu crvenu, inace mi je to prvi izbor

Reply to
chuspy

????????

Reply to
chuspy

Znaci zajebao sam se, sorry. Mislio sam da imamo istu musteriju, Talijan koji proizvodi svijece i lampase za groblja. Ovih dana bio je kod mene sa zahtjevom za bljeskalicu navedenih karakteristika, kolicine cca 100-200K mjesecno. Ako uspijem dobiti taj posao smijesi mi se prijevremena mirovina :))))

Reply to
coin

Nisi ni tako dadleko :P ideja je slicna, samo za 1-2 kom. Rasturio sam jedan komad od 35 kn, pa reka ajd da ga probam preslozit na nesto normalno, s tim da cem ja stavit drzac za 2 AAA alkalne.

p.s. gut lak s tim talijanom :D

Reply to
chuspy

S ovim sklopom LEDioda flasha na 1.5V, i potro¹nja je prilièno mala :

[.Night.]

ili isto to samo u ic-u LM3909 (2komada, 2$ na ebayu)

MarioP