Fiksna ideja, el.brava

Po dobrom starom obicaju pala mi je na pamet jedna vjerojatno tesko izvediva ideja, ali koja bi mogla funkcionirati relativno dobro, kad bi bila izvedena pravilno...

Ideja je postaviti na vrata od sobe dva stara rastavljena CD-ROM-a a na sami tray koji izlazi pricvstiti na kraj neku metalnu cijev. Spojiti tipke za otvaranje i zatvaranje u seriju, te to sve skupa sto bolje ucvrstiti na vratima. Zatim na ¹toku od vrata staviti nekakve "rupe" u koje ce te cijevi ulaziti. I onda na jednu tipku otkljucavati i zakljucavati vrata, odnosno, stisnes tipku i tray-evi se otvore te gurnu cijevi u te rupe, automatski zakljucavajuci vrata da ih je relativno tesko otvoriti...

Sta mislite, moze li se to izvesti?

(da, da, dosadno mi je, a ionako mi je razvaljena brava od vrata u sobi pa bi se malo igrao s time)

U buducnosti spojiti i neki stariji komp na sve to skupa i imati mogucnost daljinskog zakljucavanja..... :))

Reply to
Dakky

izvediva

izvedena

sami

cijevi

Ima¹ ideju kako da u fitness-u iskemijam vrata koja kontroliram kompom... ova kao u trgovinama koja se automatski senzorima krilno otvaraju su stra¹nih cijena...

Vjerujem da bi se dalo iskemijati ne¹to kao tripod ili krilna motorna vrata.

ima¹ kakvu ideju za to?

Reply to
=?iso-8859-2?Q?Vedran_Prese=E8

Moze.

Sve se to moze izvesti. Ali moras naci nekoga kome nije dosadno i manje je lijen od tebe da ti pomogne :)

Reply to
Damir

izvediva

izvedena

Nemoj se igrati s tim nego si kupi veè gotovu elek.bravu,ili ba¹ ako hoèe¹ kupi¹ si servo koji se koristi u modelarstvu,pa se igraj.

Reply to
Manu

izvediva

izvedena

sami

Za¹to dva CD-a, mo¾e i sa jednim?

Reply to
Vaso

: Za¹to dva CD-a, mo¾e i sa jednim?

Sa dva imam dvije sipke ;)

Reply to
Dakky

Slabo æe ti to raditi, obièno je gumeni prijenos za otvaranje vrata, proklizaæe pri malo veæem optereæenju. Osim toga, tipke æe¹ te¹ko spojiti redno, prije æe iæi paralelno, ali pazi na zajednièku masu...

Reply to
Vaso

: Slabo æe ti to raditi, obièno je gumeni prijenos za otvaranje vrata, : proklizaæe pri malo veæem optereæenju. : Osim toga, tipke æe¹ te¹ko spojiti redno, prije æe iæi paralelno, ali pazi : na zajednièku masu...

Ideja je u principu bila da se spoje u seriju, i jos jedan-dva lazna prekidaca, te da ih na ploci bude 16, odnosno 12 ne spojenih i 4 spojena u seriju, te da treba znati koja 4 stisnuti da se vrata otkljucaju ;)

Reply to
Dakky

Jebate koja enkripcija :-)

Reply to
-Zoki-

ROTFL!!!! ovu ¹ifru nema ¹anse da netko razbije...... :)

¹alim se, ali me sve ta tvoja "ideja" nekak podsjeæa na onaj crtiæ " a je to "

Pozdrav!

Reply to
Raynor

Nabavi Svijet Elektronike broj 31, 32 i 33. U èlancima 'Primjena EPROM-a' æe¹ naæi neke osnovne stvari za digitalne brave...

Reply to
Vaso

Pa ¹to fali. Ideja je dobra. Brava puno jeftinija i br¾e se napravi nego s nekim èipovima :) A netko neæe znati u sobu uæi.

--
I remember the first time I had sex - I kept the receipt.
Reply to

Je osim ako ne stisne sve tipke.

Reply to
-Zoki-

ma sve to ¹tima, ali mislim da æe bit te¹ko izvedivo sa cd-romovima.... ja bi recimo ovako, ako ba¹ oèe¹ ne¹to "vulgaris" i jednostavno, napravil bi dva elektromagneta i na njih prièvrstil te cijevi koje bi magneti uvukli pritiskom na taster......

Reply to
Raynor

A kako æe¹ uæi u sobu kada nema struje?

Reply to
Vaso

: A kako æe¹ uæi u sobu kada nema struje?

Smislit cu neki nacin ;)

Reply to
Dakky

ali to se nitko nebi sjetio probati buduæi da nema pojma kako brava radi :)

--
I remember the first time I had sex - I kept the receipt.
Reply to
TuVaD

:)

Prototip brave koji nije poni¹tavao veæ upisani kod nakon krivo pritisnute tipke je 'razvalila' susjedova kæer-puèko¹kolka...

Reply to
Vaso