Feroklorid za plocice

Zanima me da li nakon jetkanja bacate otopinu feroklorida ili ju koristite
opet? Ako da, koliko jos puta se da koristiti?

Nije problem sto se otopina ohladila, i jel uopce znaci nesto to sto je
ugrijana za samo jetkanje?

--
Goran.

Re: Feroklorid za plocice

Ne znam, ja koristim sonu kiselinu i 'frizerski' peroksid....i to više puta.

?????????

Re: Feroklorid za plocice

Za razliku od mješavine klorovodične i peroksida (koji moraju uvijek biti
svježe pomiješani i bacaju se nakon uporabe), feroklorid ne pati od gubitka
svojstava, osim što vremenom dolazi do zasićenja (kako brzo ovisi o količini
bakra koji je primio, odnosno nagrizao).
Kada se uzima nova otopina, osjetit ćeš sam, tj kada više ne bude nagrizao
bakar zadovoljavajućom brzinom.

Svakako je uputno zagrijati otopinu na oko 50-tak stupnjeva C (proces se
ubrza), ali na način da se posuda sa ferokloridom u kojoj se jetka pločica
uroni u zagrijanu vodu. Dok sam radio sa njim, nisam ga zagrijanog vraćao
nazad, već sam čekao da se ohladi (nekada je to pisalo na naljepnici).

Obavezno i jednu i drugu otopinu koristiti na otvorenom ili prostoru u kojem
postoji prisilna cirkulacija zraka !!!!
Paziti da ne dođe u kontakt sa sluznicom oka !!!!
Osim ostalih mjera predostrožnosti i sigurnosti tih dviju se treba posebno
pridržavati.

Pozdrav
--

DarioD