mirko konobar

Imas unutra trimer za podesavanje nule.

Reply to
Petar Bjelèiæ

bateriju za napajanje.

Reply to
Yossarian

Hmm, da. Nije fake, neispravan je!?

Ti panel metri se u principu ni ne smiju spajat na napajanje na mjerni izvor, pa probaj ga napojit iz posebnog izvora i onda mjerit. Ti si sve spojio na isti izvor, i tu je cudno to da greska nije veca, odnosno da napon u startu ne fula polovinu napona napajanja panela.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Reply to
mirko konobar

news:m2geah$euk$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr...

2) Ipak sam provjerio tvoju teoriju, spojio sam SAMO napajanje, opet pokazuje 0,00V i 0,08A!!!!! 3) Nema trimera

Lijepo ti zabotavi taj AV metar i podijeli s nama link s kojega si narucio da se jos netko ne zayebe :)

Reply to
traktor

Reply to
mirko konobar

Bila je aukcija:

Evo vide se na petoj slici :

[.Night.]

onda bas i nisi nesto profitiral na aukciji, ispod itema pod preporukama, isti takvi po $3.75(vs $4.1)

Reply to
nizz