ESP32-CAM i TG782

Je tko podesavao port forward na Thomson TG782 router-u da bi preko
interneta mogao pristupiti ESP32-CAM-u?

Problem je da TG782 kod podesavanja port forward-a nema mogucnost
upisivanja lokalne IP adrese nego se jedino moze odabrati neki od
uredjaja s popisa a MAC adresa od ESP32 se tu ne pojavi.

ESP32 ima staticku IP adresu i na router se spaja ispravno, serveru
kojega vrti se iz lokalne mreze moze pristupiti preko IP adrese.

Vec par godina imam stalno ukljuceno nekoliko ESP8266 uredjaja koji
mjere temperature i njihove MAC adrese se u tom istom routeru vide.

Po tome ispada da bi se na TG782 preko ESP32 netko mogao konektirati
bez da se to moze detektirati preko router-ovog user interface-a.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Malo je naprednije, ali bar si svoj majstor, a i da TG treba zamjeniti,
sve ti ostaje isto.

Re: ESP32-CAM i TG782
says...

Da, ako nece raditi drukcije morati cu staviti jos jedan router. Ovaj
vec je u half-bridge mode-u tako da se u svakom trenutku moze bez
ikakvih podesavanja moze koristiti ili kao klasicni router ili kao
adapter u bridge mode-u.

Ali me svejedno zanima zbog cega se neki uredjaj koji je spojena na
router ne bi mogao detektirati preko njegovog UI-a jer to moze
predstavljati i sigurnosni problem.

Ovo s dodatnim router-om ce raditi na fixnim linijama ali nece raditi
na mobilnom router-u gdje se dobije lokalna IP adresa pa se onda ne
moze napraviti port forward. Vidim da si u thread-u "udaljeni
usb/serial" spominjao reverzni SSH tunnel ali ne znam da li bi se to
moglo koristiti s ESP32, vidim da za ESP8266 postoje neki reverse
tunnel library-ji pa bi to mozda radilo i na ESP32.

Pod "Mikrotik od 100 kn" mislis na rabljeni router? Mislis na nekog na
kojega se moze instalirati dd-wrt ili na neki model koji ima sve moguce
opcije po defaultu? Na koji model mislis?
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: ESP32-CAM i TG782

Na mikrotiku slozis firewall i nemas brige.

Mozda se moze i tako, ali lakse je ubacit kakav Raspberry u kombinaciju
pa na njemu sloziti reverzni tunel.

Recimo
http://www.mikrotik-hrvatska.com/komplet-routerboard-hap-lite-rb9412nd-p-747.html

Ovo je bez PDV. Ali siguran sam da sam negdje vidio i jeftinije komplete.

Re: ESP32-CAM i TG782
says...

To mislis na reverse tunneling preko Ngrok-a gdje bi Raspberry vrtio
Ngrok service ili na neku drugu mogucnost? Vidim da se na Ngrok-u vise
besplatno ne moze dobiti fixni URL nego se kod svakog pokretanja
servisa generira druga adresa pa sam razmisljao da bi mozda slozio da
Raspberry nakon pokretanja Ngrok service-a procita trenutni URL za
pristup i posalje ga kao status na ThingSpeak otkud bi ga u svakom
trenutku mogo procitati. Jer ako se Rasbperry iz nekog razloga restarta
onda ce se promijeniti i URL. Mada mislim da se trenutno aktivni URL
moze procitati i ako se logira na Ngrok.

Ili si mislio na neki nacin gdje se ne mora koristiti nikakav dodatni
online servis?

Tnx! Pogledacu malo te Mikrotik-ove pa cu, ako su stavljati dodatni
router, vjerojatno uzeti neki koji ce raditi i s dd-wrt. Ovaj ima
izgleda premalo flash-a i/ili RAM-a:

https://openwrt.org/toh/hwdata/mikrotik/mikrotik_rb941-2nd
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: ESP32-CAM i TG782

Gle- ja doma imam jedan komp na kojem je virtualka sa Debianom, a na

Raspija sa samo AutoSSH i crontabom. Ne treba nikakav dodatni softver

potrebe radi, od IP kamera do raznorazne telemetrije.

Re: ESP32-CAM i TG782
[snip]

Pa, zato sto za ddwrt moze uzeti neki siemens sx763 za 50kn na njuskalu i
ima gore linux kojeg moze skonfigurirati za bilo kaj...

Re: ESP32-CAM i TG782

ili openwrt.

Re: ESP32-CAM i TG782

Da, kupis ruter star 10 godina. Ovako imas novi za 50 kn vise. Ako si tu
nasao stediti, cemu sva daljnja rasprava. Da li je 50 ili 150 kn. Ne kuzim.

Re: ESP32-CAM i TG782

Pa, uvijek mozes uzeti direktno od kineza xiaomi 4a s giga kablom i wifijem.
Ali, ja pretpostavljam da Chupo isiemensa ionako ima negdje doma i samo
napravi reuse.
Ne trosi lovu i ne zagaduje okolinu.

Re: ESP32-CAM i TG782

Taj Xiaomi nije u rangu sa Mikrotikom, Ciscom ili eventualno ddwrt. Imam

Re: ESP32-CAM i TG782

Pa, stavis na njega openwrt... u cemu je problem?
Sve je ionako linux based.

Re: ESP32-CAM i TG782

Nismo na istim valnim duljinama...

100 kn.

Za produkciju ili bilo kakav ozbiljniji biznis ide industrijski router,
a to je ili Mikrotik ili Cisco, ali to je rang cijene puta 10 u odnosu

Re: ESP32-CAM i TG782
[snip]

Da, nismo na istoj.

Jer, pricamo o dolasku od tocke A do tocke B, gdje ja pricam o Figuaru, a ti
o Tesli.
Ali, svejedno se dode od A do B.
A, sumnjam da Chupo treba Teslu za njegov problem gdje ima par senzora i
"njegov" (jer ce ga najvjerojatnije morati "vratiti" provideru) router.

Tak da je vijela ova prica na krivoj valnoj.
Jer Chupo sad doma kemija kak ce dohvatiti svoj senzor sa sto manje ulaganja
i sto manje ceprkanja.

Re: ESP32-CAM i TG782

Ukratko, jedan Raspberry ili Orange ili slican rjesava sve probleme na
kojoj god lokaciji bio i koji god router koristio. Definitivno najbolje

biti zadnja verzija, i ona prva sa manje RAM-a bi bila sasvim ok, a toga
se polovnog da naci vrlo jeftino.

Re: ESP32-CAM i TG782

Da, imam jednog SX763 koji stoji :-) Imam i jedan TP-Link TL-WR741ND za
kojega mislim da prosli put dok sam provjeravao dd-wrt jos nije
postojao ali sad izgleda postoji i za njega:

https://forum.dd-wrt.com/phpBB2/viewtopic.php?p99%3581
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: ESP32-CAM i TG782

Pa, onda sve kroz nekog od njih provezi. Njihov NAT ce odraditi posao.

Re: ESP32-CAM i TG782

Vec sam poceo traziti ispravljace od tih router-a ali sam onda ipak
odlucio isprobati ngrok i to radi odlicno. U reply-u Dakky-u sam
napisao vise detalja.

Pristup preko ngrok-a sam isprobao preko vise razlicitih uredjaja i to
radi cak i preko browser-a od smart televizija, za sad nije radilo
jedino preko jednog mobitela s jako starim Android-om i preko jednog
novog mobitela gdje ngrok javlja:

431 Request Header Fields Too Large

Kod ovog starog mobitela Chrome javlja 'Cannot reach page' (ili nesta
slicno) a ugradjeni browser video stream umjesto da ga prikaze pocne
download-ati.

Pa ipak, vjerojatno cu tog Siemens-a sflash-ati s dd-wrt tako da ipak
imam router gdje se, kad zatreba, stvari mogu podesiti.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: ESP32-CAM i TG782

Tunel mozes otvoriti i sam.
Zemes ssh klijent (npr putty). I onda u njemu definiras koje portove
ces "preuzeti" kroz tunel.
I spojis se na masinu na kojoj imas dignut sshd.
Ovo preko ngrok-a je slanje konekcije prvo njima i onda oni salju dalje.
Ono kaj je Dakky pricao je ovo:
stavis PI na kojem vrtis sshd (tak da se na njega mozes remote logirati).
A, onda u klijentu, npr putty, definiras pod ssh, tunnels koje portove ces
kamo slati.
Tak da ako kazes da ces port 12345 slati na www.google.com:80 onda kad
na clientu u web browseru stavis localhost:12345, promet ce se poslati
na google.
Ono kaj tebi treba je da se preusmjeri recimo port 12345 na tvoju prvu
masinicu (npr 192.168.1.10:80), 12346 na 192.168.1.11:80... itd...
A onda ima pristupas tako da se prvo konektiras na taj svoj PI sa
ssh na klijentu i onda na klijentu otvoris localhost:12345 ili localhost:12346

Normalno, na PI stavis neki divlji passwd, tak da ga se ne moze probiti u
nekom konacnom vremenu. :)

A, onda na access pointu propustis port do sshd (promijenis iz 22 u nesto

Tada ces imati full brzinu, a nece se slati tko zna gdje i onda nazad.
divlje).

ILI! Aktiviras sshd na siemensu! :) I stavis divlji password i ne trebas PI.

ngrok ti treba jedino ako si iza nekof firewalla i ne mozes nikako dohvatiti
svoju mrezu... tj... nikad ne dobijes javnu adresu.

Re: ESP32-CAM i TG782
says...

Nisam par dana bio na news-ima pa tek sad vidim odgovore...

Daj neki link gdje je opisano kako to radi. Nije mi jasno da li router
mora biti u bridge mode-u pa konekciju pokrece Raspberry Pi ili to radi
nekako drukcije. Jer ako router nije u bridge mode-u onda mi nije jasno
kako bi komunikacija do Raspberry Pi-a dosla bez otvorenih portova na
router-u a ako je router u bridge mode-u onda Raspberry Pi prakticki
zamjenjuje router (adapter u router mode-u).