Elmatis fake

Evo još jedan 2SA1941/2SC5198.....na binsima su slike, lijevo je 2SA, desno
2SC......nu razlike :D

Inače 2SC koji je original je poput ovoga 2SA........baš me zanima što će
ovi u Elmatisu odgovoriti na mail......

Re: Elmatis fake
Trebao si odmah traziti originale. Skuplji su, ali oni znaju koji su :)

grupi:ig7gh3$mov$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Re: Elmatis fake

to si ubo one po 15ak kn , ne?

Re: Elmatis fake

Mislim da je, a jebiga...oni ni ne kostaju vise, ali kako znati? Zadnji put
sam isto uzimao neku kombinaciju 2SC/2SA u Elmatisa i nije bilo
problema...........

Re: Elmatis fake

Dajte ljudi prestanite se igrati, to su stvari za inspekciju i za zatvaranje
firme, svi oni jako dobro znaju sto narucuju i gdje ali mi glupani kupujemo
zato jer ovaj kosta 15 Kn a normalan mozda 60Kn... Ako je 2SAXX onda moze
biti samo 2SAxx i nema zajebavanja...

Re: Elmatis fake
Potpisujem! Vise se ne usudim kupiti cokoladu jer je rok pri kraju i
nejestiva je, u salami jer je meso koje je u Argentini odlezalo 5 - 10
godina (prijatelj pomorac mi kaže da su upravo u RI dovezli brod sa mesom
starim 8,5 godina). Dioda koja bi trebala izdrzati 500 A/10 ms rikne na 100
A/10 ms. Stabilizator 78xx uopce nema chip već kratki spoj ulaz - izlaz.
Tekstil, obuca - sve fake pod etiketu i cijenu originala. Sa polica se
povlace otrovne igracke, otrovne narance. otrovna kozmetika. Mi sve
ocajniji, a trgovci (uvoznici) sve deblji :(((. A nadležni za sanaciju tog
nereda upregnuti su u zataškavanje i uvjeravanje stoke sitnog zuba da nema
nikakvih problema.

Ima jedna lopovska uzrecica: "kad sam krao i gospodi dao, nikad nisam u
zatvoru spao. Od kad kradem, a gospodi ne dadem, svaki kutak u zatvoru
znadem."  Znaju maheri gdje se daje "usur".

Site Timeline