Eagle i izrada plocica?

koje sve stvari/datoteke trebam izraditi/eksportirati

Re: Eagle i izrada plocica?
Re: Eagle i izrada plocica?

Hebi ga!Postoji samo 64-bitna verzija novoga Eagla 8.x,

Re: Eagle i izrada plocica?

eee... *ebi ga onda

;-D

Re: Eagle i izrada plocica?

ajd da nem tak zloban...
;->>>

ftp://ftp.cadsoft.de/eagle/program/

pa biraj

;-D

Re: Eagle i izrada plocica?

Ovisi koji servis za izradu plocica korsitis. Ja recimo koristim ITead
Studio i njima treba poslati ovo sta pise na ovom linku:

http://tinyurl.com/y77odnot

Recimo za dvoslojnu plocicu sam im poslao sljecece file-ove:

neko_ime.do
neko_ime.gbl
neko_ime.gbo
neko_ime.gbs
neko_ime.gtl
neko_ime.gto
neko_ime.gts
neko_ime.txt

ovo neko_ime mi je u sljedecem obliku:

ii_nn-mmddyyyy

ii su mi inicijali
nn je broj plocice
mmddyyyy je datum

Tako je prije pisalo da se moraju imenovati file-ovi i to koristim i
dalje iako sad vise nema tog zahtjeva.

Znaci ako se netko zove Ivica Maric i ako mu je to peta plocica koju
narucuje i ako je datum 15.07.2017. onda bi ime .do file-a bilo:

im_05-07152017.do

To sam zarar-ao i upload-ao na njihovu stranicu. Ranije su se file-ovi
slali na mail a sad se upload-aju preko browser-a.

Najbolje je koristiti Eagle 6.2.0 a ne novije verzije. Za njega imam
slozene rule-ove za strojeve koje ima ITead Studio (za obicne i za SMD
plocice) tako da mi Eagle odma prijavi ako je nesta izvan mogucnosti
njihovih strojeva a imam slozene i CAM file-ove koji mi omogucavaju da
se svi ovi file-ovi gore automatski generiraju automatski nakon jednog
pritiska gumba.

Prije nego ih posaljes, generirane fileove moras provjeriti s nekim
Gerber Viewer-om a boljeg od ovoga neces naci:

https://www.zofzpcb.com/

Pogledaj video i sve ce ti biti jasno.

Ja sam ga podesio tako da cita bas ove extenzije koje trazi ITead
Studio (inace trazi neke druge extenzije) a folder iz kojega ih cita
sam podesio da bude isti onaj kojega sam podesio i u Eagle-ovom CAM
file-u - tako da mogu u Eagle-u napraviti izmjenu, kliknuti na
generiranje Gerber file-ova i u roku par sekundi pomocu ZofzPCB vidjeti
rezultat u 3D.

Prije nego sam okrio ovaj Gerber viewer sam koristio GC-Prevue sta je
bilo jako sporo i zamorno a prikaz je bio ko prije 20 godina. Ovaj
program na kojega sam ti dao link je navodno bolji od Gerber viever-a
ugradjenog u profesionalni alat za izradu plocica Zuken CR-800 koji
kosta sto hiljada dollara-a :-)

Ako ce ti trebati kakva pomoc u vezi podesvanja Eagle-a da bi slozio
automatsko generiranje file-ova - javi.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

ili pretanki tragovi.

ali vjerujem da je isti princip.