dvd pr¾ilica philips

imam philips model No: 8631/34 dvd pr¾ilicu i vi¹e nemo¾e oèitati cd-e. poku¹ao sam oèistiti laser i malo podmazati vodilice.nije pomoglo.nema ni godinu dana kako je kupljena konfigurtacija u kojoj je bila ta pr¾ilica.garancije nema jer smo komp morali otvoriti. ima jedan èip koji se u¾asno grije (nisam gledao oznaku) a laser klizi isprekidano uz po meni malo previ¹e buke- ro¹ta vi¹e neg neki

20 god star hard. mo¾e li se to poraviti i kako.ili se vi¹e isplati kupiti novu (i da je kvalitetnije firme.)?
Reply to
fluke

"fluke"

Ako si otvorio komp ostaje ti garancija po komponentama. To znaèi da vi¹e ne mo¾e¹ odnesti cijeli komp i reæi "ne radi" te oèekivati popravak kompa kao cjeline u garanciji. Tada ti naplate rad na konpu, a garancijom se rje¹avaju komponente. Dakle izvadi¹ DVD snimaè, uzme¹ raèun od konfiguracije ode¹ na servis i reklamira¹.

Reply to
miha

A ako je otvorio przilicu onda nema jamstva ni za komponentu.

iqk

Reply to
iqk2

"iqk2"

Pa to se niti ne ku¾i, nema naljepnica i ostalog sranja. No BTW mislim da mu je garancija ionako iscurila, a snimaèi su pak toliko jeftini da ne znam isplatili se opæe zajebavati sa servisom.

Reply to
miha

je bila naljepnica na pr¾ilici.ali ka¾e susjed da je garancija istekla prije

2 mjeseca. kupuje sutra novu i rije¹en problem. zahvaljujem na odgovorima pozdrav
Reply to
fluke