dilema Rigol 50 ili 70Mhz? a ista cijena!

htio bih se iznenaditi taman za nadolazeæi Boziæ, ali sam u dilemi;

70MHz model:

ili

50MHz model:

oba su sa ukljuèenom cijenom po¹tarine...a cijena ista za oba modela... Coin?!...ajd ti ko stara digitalna iskusnjara, gukni koju rijeè....a i ostali su pozvani prokomentirati....

50MHz model je po dosta ljudi ispao kao best buy jer se otkljuèa pa ga se klokne na 100MHz.....ali...nisam upoznat sa detaljima pa mo¾da netko zna konkretnije....
Reply to
Gaghigno

Prvi put èujem za ovaj od 70MHz!? Ali sudeæi po opisu, ne bi ga kupio ni pod razno. Ima samo 500MSa/s i 16k memorije (DS1052ima 1GSa/s i 1M). f

Filip Lolic

"Filip Lolic" wrote

a to sam i ja primijetio, ali kako rekoh...ista cijena pa mo¾da netko vidi neku drugu prednost.....a osobno nekako vi¹e vjerujem "isprobanom" od strane veèine korisnika...a 50MHz model tu ipak prednjaèi jer o istome na svakom èo¹ku sve vrvi od podataka, reviewa i podr¹ke...

evo kompletan Rigol asortiman sa okvirnim cijenama;

Gaghigno

Upravo tako, s 50MHz modelom ne mo¾e¹ pogrije¹iti. Ja prvi put èujem za ovaj

70MHz model, a non stop visim po forumima gdje se prièa o skopovima... Ja æu vjerojatno prijeæi na neki model iz DS2000 serije, jer su neusporedivo napredniji. f
Reply to
Filip Lolic

"Filip Lolic" wrote

a ¹to ima¹ trenutno?!? mo¾da bi se mogli kako dogovoriti ako sinhroniziramo nabavljanje...ukoliko je u cijenovnom rangu ovoga ¹to ja ¾elim uzimati...

Reply to
Gaghigno

Veæ dugo imam Rigol DS1102E. Ovaj skop koji gledam uzeti doðe 710 eura + PDV, a kako nisam ba¹ pri lovi, ne znam kad æe to biti...

filiplolicREMOVE

Jedno usputno pitanje. ©to vi to radite da vam trebaju osciloskopi preko 20 MHz? Nije zezanje, u mom svijetu mikrokontrolera s kojima radim to je nekakva gornja granica i moj Tex TDS210 doma mi je vi¹e nego dovoljan (nemam ni pojma do koliko ide, sad na netu vidim 60 MHz).

Reply to
Coin

ima¹ kompletno o Rigol/Hantek/Tekway/Owon

KH

evo...ja ti ponudim za tvoj 350eura i ima¹ pola love osnovne cijene za ovoga koji ti ¾eli¹....a ja trljam ruke jer profitiram po¹tarinu, carinu i pdv na u¹trp rabljenosti ureðaja...s obzirom da je osnovna cijena novog DS1102E upravo koliko ti nudim....ba¹ sam pogledao i vidim da je 450$, dakle 340 i ne¹to eura.....

ako ti se pogodba èini zanimljivom....mogu ja i saèekati par mjeseci...a ti smanji koju kavu/pivu/cigarete/kavijar i ine pyzdarije i za 2 mjeseca namakne¹ razliku love bez da trepne¹....i oboje sretni na kraju balade :)

nemoj dugo razmi¹ljati dok sam vruè i dok imam lovu u ruci jer najkasnije do Bo¾iæa moram imati DSO na stolu....ta¹tina me pere, a i nisam se dugo nièime imao hvaliti pred frendovima ni tu na grupi :))))))))

Reply to
Gaghigno

"Coin" wrote

pa u pravu si...meni osobno je rijetko kada trebalo vi¹e od nekoliko MHz.....tak da bi mi i ovaj od 20MHz bio premija....ali razlika u lovi je toliko mala pa reko za¹to ne uzeti ne¹to za koje koplje iznad entry modela....

osobno mislim da bi ovaj 50MHz razvikani Rigol bio plafon svih mojih potreba uopæe...i to u narednih xx godina...ako skop uopæe toliko i po¾ivi....a do tada æe se digitalci toliko ra¹iriti i pojeftiniti da mo¾da doèekam i taj dan da ti svog Texa bude¹ poklanjao :))

Reply to
Gaghigno