digitalni instrument DT9205M

slaganja...o jebemti reko....trebalo je uslikati prije raskapanja....a na

znam da hrpa ekipe ima taj instrument pa ako se kome da otvoriti ga i

fala...

---

Re: digitalni instrument DT9205M

tak da u obzir dolazi samo M model....

---

Re: digitalni instrument DT9205M

nasao sam nabrzaka ovu sliku A verzije
ima 10 krugova dakle 5 kontakata

http://i.imgur.com/VXkMbvz.jpg

obicno su kontakti u nekoj liniji postavljeni osim ako nije drukcije a to je
vidljivo jer svaki limic ima svoj utor osim ak ih nema viska zbog mogucnosti
koristenja u raznim modelima koji imaju drukcije pozicije kontakata

Re: digitalni instrument DT9205M

---

Re: digitalni instrument DT9205M

nadam se da si poslikao ili nekeko dokumentirao kako treba biti pa da
objavis ovdje, mozda nekome pomogne u buducnosti...

Re: digitalni instrument DT9205M

dakle;

DT9205M

  1 2 3 4 5 6   6 5 4 3 2 1
-------------o------------>
     2    4    6      5    3    1

vrijedi ni za koju osim za "M"

---

Re: digitalni instrument DT9205M

Malo OT: Kako si zadovoljan instrumentom?

Re: digitalni instrument DT9205M

izgrebati...

koje sam napravio glede digitalnih instrumenata za svaki dan...

http://www.ebay.com/itm/DT9205M-BEST-3-1-2-AC-DC-LCD-Digital-Multimeter-Volt-Amp-Ohm-Electrical-Tester-/191267330275?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c886bd8e3

---