Detekcija kvara na telki...

odlaziti...

ekrana i dolazi do distorzija boje i slika je jedva gledljiva...
Prvo sam primjetio taman ekran za vrijeme tekme Ukrajina-Hrvatska, drugo
poluvrijeme :(

nema "spaljenih" mjesta...

Kupnja nove telke je u tijeku ali me zanima da li je ovakav kvar isplativo
popraviti?

Hvala unaprijed!

Re: Detekcija kvara na telki...
Samo da javim update koji mi je serviser rekao...

Re: Detekcija kvara na telki...

Pa, stavi hladnjak.

Re: Detekcija kvara na telki...

Molim objasnjenje za ovo:

odlaziti..."

Mislim da ne postoji modul za kontrolu slike koji je tako jeftin, osim ako
nije rabljeni. Ja bih ipak rekao po tvojem opisu da je neki elco ili hladan
lem ...

Re: Detekcija kvara na telki...

Da, neki kvar na modulu, a tko jos popravlja module?
Nekoliko Mohikanca!? :-)

Re: Detekcija kvara na telki...

The end

Re: Detekcija kvara na telki...

Televizija?
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama