dalekovod blizu kuce

Prijatelj razmislja o kupnji ove kuce u sjeni, dalekovod je iznad:

http://i.imgur.com/SJW2N0I.png

U neposrednoj blizini (200-300m) je ovo:

http://i.imgur.com/oAdTRMB.jpg

I ovo zuji kao da ce svaki cas napraviti skok izmedju dva elementa

Koliko je stetno zivjeti ispod dalekovoda, svo googlanje do sad kaze
50-50, odnosno pola ljudi kaze da su GSM stanice stetnije, a pola kaze
da su dalekovodi stetniji.

Sa mobitelom sam mjerio magnetsko polje, i na parceli oko kuce kaze oko
45-48uT dok u centru grada kaze max 22-23uT... sto vise dignem ruku
prema dalekovodu, veci je broj...

Bio bi zahvalan za neko objetkivno stajaliste, kupiti kucu ili ne :)

Re: dalekovod blizu kuce

ma nece, ali ce zujati :)

Mala crtica, ispod GSM stanice ti je zapravo najsigurnije, jer ne zraci
prema dolje.  Problem je kad si sa strane od iste...  Tako da ako neki
mobilni operater zeli staviti GSM stanicu, bori se rukama i nogama da bude
bas na tvojoj zgradi. Ne samo da cete dobiti dobru pinku, nego cete izbjeci
zracenje kada ih vi otjerate a susjedi prihvate :)

Kaj se tice zdravlja, to ti je sve nagadjanje... Neko narodna mudrost je ako
te to brine, drzati se sto dalje svih tih tekovina civilizacije ako mozes.

Za primjer, zavojnica elektromagneta na prosjecnom zvucniku stvara magnetno
polje oko 1T, iliti po tim mjerenjima oko parsto tisuca puta jace magnetno
polje nego sto do tebe dodje.

cak i najjeftiniji magnetic za frizider ima oko 5mT, ili stotinjak puta jace
magnetno polje od toga kaj si izmjerio.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_%28unit%29

nemoj kupiti. Ne toliko zbog mizerno veceg broja broja Tesli, nego iz istog
razloga iz kojeg neces kupit kucu pored autoputa, vlaka ili narodnjackog
nocnog kluba - izluditi ce te taj zvuk s vremenom.

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Re: dalekovod blizu kuce

itd!?-:)-:)

Re: dalekovod blizu kuce

I to je jako diskutabilno. Prije sam zivio u zgradi na kojoj se nalazi
gsm stanica. Nakon postavljanja te stanice zena koja ima stan tocno
ispod stanice je nakon 2 godine umrla od raka a uvijek je bila zdrava ko
dren. Uz to skoro svi susjedi u blizini su poceli osjecati zdravstvene
promjene. Jedan susjed koji se kuzi u ta kojekakva zracenja je rekao da
je tvrdnja da gsm odasiljaci zrace samo bocno je djelomicno tocna.
Vecina zracenja (cca 80%) ide bocno ali ovih 20% koji idu gore i dolje
su jako opasni prije svega zato jer se nalaze jako blizu stanova.

Ne znam jel bi prosla fora da u potkrovlje stavis zavojnicu koja ce
skupljati to zracenje i poslati ga kroz uzemljenje u zemlju ili cak
mozda spojiti na kucnu instalaciju pa imas djabe struju. :-)
Navodno je to zabranjeno ali to sam samo cuo iz n-te ruke a mozda i
pricam gluposti.

Re: dalekovod blizu kuce

:)

https://www.youtube.com/watch?vB9%X-pv0935o

Re: dalekovod blizu kuce

hehe
idi vrit
:-)

--

Re: dalekovod blizu kuce

iz riti virim :)))))))))

---

Re: dalekovod blizu kuce

Stvarno diskutabilno! Moja susjeda je umrala od raka,
a nije bilo GSM stanice iznad glave...

godinama.....

Re: dalekovod blizu kuce

Magnetsko polje ni ne mozes izmjerit jer je to izmjenicno.
Ali magnetsko polje ni to koje ovdje treba gledat.
To je dalekovod 480kV, dakle izvor jakog ionizirajuceg zracenja, za koje je
dokazano da
je izuzetno stetno. Rak. Guglaj taj pojam.
Samo tesko ces nac istinu, znanost je u sluzbi kapitala.
Pojam ioniziranja seljacki znaci izbijanja jednog ili vise elektrona, ili
svih, iz atoma,
i ostaje pozitivno naelektrizirana jezgra atoma. Isti efekt koji i radi gama
zraka.
Sto se tu desava mozes samo spekulirat, npr atom vodika kojeg je najvise u
nama, u molekuli vode,
ako mu se izbije taj jedini elektron koji ima, ostaje jezgra od jednog
protona, koja ima gotovo istu masu kao i atom,
ali je 10 000 puta manja.

Re: dalekovod blizu kuce

Re: dalekovod blizu kuce

O da, bilo je dosta pisanja o tome, malo proguglaj plin Radon i
visokonaponski dalekovodi.

--

Re: dalekovod blizu kuce

Radon nastaje kao posljedica radioaktivnog raspada urana ili torija. Visoki
napon i dalekovodi nemaju nikakve veze s tim.

Re: dalekovod blizu kuce

Re: dalekovod blizu kuce

Pa nisam se to zmislil.

casopisu
koji se mogel kupiti kod nas.
Pisalo je o ponasanji ljudi koji zive u blizini visokonaposkih
dalekovoda i dosli su do

Jebote, kak to pamtim a kaj sam delal prije mjesec dana ne pamtim.
;-)
Ozon, kaj generatori Ozona ne delaju na visokonaponskom istosmjeronom
"kurenju" zraka, dakle lagani proboj mora postojati!?

--

Re: dalekovod blizu kuce

naponom,

Re: dalekovod blizu kuce

Drugo je pitanje 'dometa' tih iona?

Re: dalekovod blizu kuce
??enja?
e ovu tvoju

Re: dalekovod blizu kuce

NIJE ISTO!
Dalekovod proizvodi ione oko sebe u svojoj blizini,

na materiju....

Re: dalekovod blizu kuce

http://hr.wikipedia.org/wiki/Ioniziraju%C4%87e_zra%C4%8Denje prije nego

Re: dalekovod blizu kuce

http://hr.wikipedia.org/wiki/Napon
A kako je 50 Hz mala frekvencija, kao da se radi o elektrostatici....

Site Timeline