Da li je tko member na radiomuseum.org (treba mi jedna shema)?

Trebala bi mi shema od:

a za download treba imati membership koji se placa. Da li mozda tko s grupe ima account ili zna gdje bi mogo naci tu shemu?

--
Chupo
Reply to

i ja postavio isto pitanje prije dosta vremena ali nije bilo odgovora... vise se niti ne sjacam sta mi je trebalo ali bi bilo dobro imati username i pass jer ima gore zgodnih stvari za skinuti a ponekad i nesto zatreba...

pozdrav

Reply to
Fastah

koji ti je emajl?

Reply to
Darko_swl

Ovaj koji pise. Je moguce da imas tu shemu?

--
Chupo
Reply to

Sad kad si spomenuo mi se cini ko da se sjecam tog posta.

U svakom slucaju. Nisam bas detaljno proucio ali mi se cini da osim placanja treba i upload-ati neke sheme. Ja imam originalnu od:

Chupo
Reply to
Chupo

I jel to ta ili nisi dobio ?

Reply to
Darko_swl

Dobio sam, hvala!! Tek cu popodne ili navecer moci privjeriti da li je to ta shema (odgovorio sam ti na mail) jer je radio rastavljen kod frenda i ja sam ga vidio samo na 5 minuta. Zanimljiva izvedba MW antene koja se moze zakretati s prstenom na sarafu za pojacavanje.

Javim kasnije da (li) je to ta shema.

--
Chupo
Reply to

Da, jo¹ ako je malo du¾a onda je prava, na jednom otpadu sam na¹ao baèen radio sa feritom oko 20cm isto "rotirajuèa", ne treba ti vanjska jer svi lampa¹i trebaju komad ¾ice za antenu. Naravno, to je bilo kad bi i sam takav radio bacio, sad bi ga popravljao. heh

Reply to
Darko_swl

:-)

Poznam par ljudi koji su kao klinci stare ploce koristili umjesto frisbee-a a sad bi ih, da ih imaju, cuvali ko oko u glavi :-)

Shema koju si mi poslao je ispravna!! Jos jednom hvala!!

Pozdrav,

--
Chupo
Reply to