Da li je i to moguce?

Nakakav sam inz. elektronike zadnjih 25 godina, ali na nekaj ovakvog jos
nisam naletio.
Popravljam prijatelju pojacalo P.audio PA9 koji je kopija Cresta CA9 i
mjerim otpore na plocici pretpojacala od 0.2oma/7W i svi imaju isti
otpor od 375 oma. Mislim, skureni su, ali opet ista vrijednost svih.
Gledam stampu i vidim da su u napajanju preampa, znaci skidaju sa 60V+/-
na zenerice od 36V.

od cresta na kojima se lijepo vidi da je 220 oma/5W.
Na P.audio su bili original keramicki zalijani s original natpisom od
0.2 oma, a stvarne vrijednosti 375oma.

Jel to netko namjerno da zezne nekoga?

Ucis dok si ziv.

Re: Da li je i to moguce?

Domaci proizvod ... si ocekival nesto profesionalno?? :)

Re: Da li je i to moguce?

Pa, glej, nije tak lose napravljeno. Profi stampa, strojno lemljenje,
uredno ozicenje, konektori, skoro pa kopija 1:1 od cresta, vidi se da bi
mogel dati 2x900W, a i daval je dosta dugo dok nisu prebacili u radu
stereo na bridge i tak par puta, jer ima otraga jedan do drugog prekidac
za uzemljenje i mod rada :o).

Re: Da li je i to moguce?