Èudan problem sa SMPS

Imam jedan Apple monitor koji koristi ono njihovo dedicirano napajanje (ciglica) 90W/24V. Monitor radi s napajanjem nekih 30ak minuta i onda rikne. Nakon par sati "hlaðenja" opet radi i rikne, i tako u krug.

Nakon ¹to sam konaèno uspio rasèetvoriti napajanje, vidim da je problem ¹to izlazni napon nakon nekog vremena padne. E sad, ono ¹to je zanimljivo je da nije samo da padne i stoji veæ konstantno i linearno pada za cca. 0.1V svakih 5 sekundi. Znam da je glupo postavljati ovakvo pitanje, ali svejedno æu ga postaviti - koji bi bio najvjerojatniji krivac za ovo?

Pitam jer se moje sposobnosti elektronièkih popravaka i dijagnostike svode na zamjenu kondenzatora, pa me zanima vrijedi li probati to ili da tra¾im drugo napajanje. Stvar je ¹to takvo novo napajanje ne mogu kupiti, a stara "refurbished" su po 60$ ¹to mi je puno dati za ne¹to ¹to mo¾da odmah sutra rikne.

Alternativa je 100tinjak W LED strip napajanje na 24V, ali na tu soluciju idem tek ako se ispostavi da ovom postojeæem nema spasa.

Zahvaljujem!

Reply to
Matija Ferenèek

vrlo vjerovatno ti je i ovdje to posve dostatna sposobnost. Da je ne¹to ozbiljnije ne bi davalo znakove ¾ivota. Kako raste temperatura tako i kapacitet konda pada kada je isti lo¹

Reply to
miha

Kad napon poèinje padati poku¹aj hladiti komponentu po komponentu sa freeze sprejem.

Reply to
Bobi

Reply to
9A5