CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

Sad imam neku usb lampicu s 13 ledica od kojih danas radi samo 2-3 i jos
k tome zmirkaju.
Posto je to sve u kucistu sam mislil to iskoristiti pa nutra ubaciti
5730 ledice ili one od 1w(kak je "remove" stavil link na elektronici).
Znam da to nebrem spojiti direkt na zice od usb-a kad je prejaka struja,
pa me zanima kaj meni treba?
  Mozda nekakav dc dc step down? npr
http://www.ebay.com/itm/1PCS-Output-1-25V-35V-DC-DC-Buck-Converter-Step-Down-Module-LM2596-Power-Supply-/231299167182?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35da8133ce
pa da spusti ovih 5v na 3-3.3v na kolko i rade ledice?
Ili treba neki drugi komad elektronike?

I jos jedno pitanje, koliko ledica mogu u tom slucaju spojiti, paralelno
naravno, ako je napajanje 5v 1A?
5730 su po 150mA, znaci do 6 komada, dok su ove od 1w po 300-350mA,
znaci max 3 komada? Ili tu postoji nekakva druga racunica?
tnx

Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

Down-Module-LM2596-Power-Supply-/231299167182?pt=LH_DefaultDomain_0&has
h=item35da8133ce

Tako nesto, samo oni za $1-2 skuplji kod kojih se moze regulirati i
struja. LED-ice su zeznute jer hoce - ako im das priliku - povuci i
vise struje nego joj treba, pa se onda pregrije i krepa. Zato trebas
napajanje koje ce to rijesiti. Cak mozes i malo smanjiti struju pa
vidi gdje je neka optimalna tocka - moze biti da npr. sa pola struje
imas 80% svjetla.

To je to, ili koji komad vise ako daju dovoljno svjetla i sa manjom
strujom.

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

u opisu pise Output: 1.5 V to 35 V DC voltage adjustable, jel to to?

ok, tnx :)

Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

Za LED treba strujni izvor a ne naponski jer napon vodjenja ledice ovisi o
nije isti za svaku ledicu a i ovisi o temperaturi.
Iz istog razloga LED se ne spajaju u paralelu bez (pregarat ce jedna po
jedna) nego se ili koristi poseban driver za svaku ili se sve spoje u seriju
na jedan izvor/driver (step-up/boost tipa)

Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

Ovisi o?

Ok, kolko se moze dici USB struja(5v 1a) s takvim boosterom?

Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

Za struju od 330mA mozes dobiti oko 13,5V pa racunaj koliko je to rednih
ledica....
( uz korisnost 90 posto)

Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

po
seriju

Ako dizes napon, struja pada - sa USB-a 1A mozes dobiti 12V 0.35A
(cca).

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

tnx obojici.
Znaci u paraleli napon ostaje isti a struja se dijeli, dok u seriji
struja ostaje ista a napon se dijeli?

Ak je tak onda sam prakticki na istom, cak i losije nego da u paralelu
slazem.

Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

Kako losije?
Sto ces s 'viskom' napona ako spajas paralelno?

Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

Volti su napon - tebi treba mogucnost regulacije (i ogranicavanja)
struje.

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

Evo nasel jednoga, cca $2
http://www.ebay.com/itm/LM2596-DC-DC-Step-down-Adjustable-CC-CV-Power-Supply-Module-Converter-LED-driver-/400440730939?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d3c20a53b
Al vec sam narucil ovog jeftinijeg, pa da probam...

Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

Koje napajanje?
USB-port racunala obicno daje 5V, ali SAMO 0,5A....

Re: CROSS: Sto mi treba za USB lampicu?

imam strujni adapter, neki kineski, u specifikacijama pise da je 1A

Site Timeline