Bosch Silver accu?

Bosch Silver 330A (EN) 45Ah akumulator.

Re: Bosch Silver accu?

Moras iscupat onu plastiku da dodes do cepica, a dalje znas ...

Re: Bosch Silver accu?

Re: Bosch Silver accu?

Ovisi o proizvodacu. Bosch je prije 20-ak godina imao da se moglo ischupat i
nakon sto ga dopunis natrag potiskat. U zadnje vrijeme slabo sarafim po bilo
cemu. Postao sam ko lijeni ameri   :((

Re: Bosch Silver accu?

Kad skines onu veliku naljepnicu, onda ces vidit zajednicki veliki
poklopac za sve cepove koji se nalaze ispod. Dakle, velika plasticna
ploca koja s doljnje strane ima 6 cepova i svi zajedno se vade.

Re: Bosch Silver accu?

Na Bosch akumulatoru (S3 ili S4, neznam sad) poklopci su bili
ljepljeni  i to tak jako da ih nisam uspio izvaditi.

Re: Bosch Silver accu?

---

Re: Bosch Silver accu?
On Wed, 17 Sep 2014 10:18:31 +0200, "vaso"

'standardne'

anything?

Ako se dobro sjecam, jednog takvog sam rasturio u pokusaju otvaranja
poklopaca - akumulator je vec bio krepan pa nije bilo steta probati.
Svi akumulatori kod kojih se treba kontrolirati/dopunjavati voda imaju
cepove za otvoriti, ne treba primjenjivati silu.

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
Re: Bosch Silver accu?
[...]

Krivo. Pema iskustvima starim 20 ili vise godina ..  Al mislim da se nije
nista revolucionarno dogodilo ...

Re: Bosch Silver accu?

Tehnologija za koju treba provjeravati/dolijevati vodu, a napravljen je tako

Ciganska posla!?..lol

Re: Bosch Silver accu?

Tako je bilo prije !  Skines naljepnicu i iscupas/strgas plastiku i ispod
cepovi ... Sumnjam da je danas drugacije, osim kod suhih baterija.

Re: Bosch Silver accu?

Ipak su napredovali:
Danas ne trebam skidati naljepnicu da bih strgao plastiku!...
KONJI debeli, hebo ih ja!-:)-:)

Re: Bosch Silver accu?

Re: Bosch Silver accu?

Re: Bosch Silver accu?

Ja sam se posprdno odnosio prema novotariji 3.5/1.44 :)

Re: Bosch Silver accu?

kako i ne kada si 5.25" mogao savijati, a 3.5" nisi smio....
ali je zato CD izazvao klanjanje....

---

Re: Bosch Silver accu?

Ja sam instalirao Stacker pa sam imao 2.88

Re: Bosch Silver accu?

pa si krivo pogledao disketu i imao; disk read error, please try again :))

---

Re: Bosch Silver accu?

Bas me briga, cilj je bio da vise stane gore.

Re: Bosch Silver accu?

otvoriti i dopuniti tj revitalizirati....

---