Bosch programator

Odmah da se isprićam ako je OT jer se radi o elektronici perilice za rublje
konkretno o modelu bosch wft 6030/02 perilica sušilica.Kvar se sastoji u
tome da perilica ne zagrijava vodu i samim tim ne prebaciva na sljedeću
sekvencu programa pranja.Kada se rućno prebaci na sljedeću sekvencu perilica
odradi ciklus pranja(ispiranja,omekšivanja i centrifugiranja) bez
greške.Napominjem da nije pregorio grijač ispitao sam ga duspolom,a i u
servisu su ga ispitali da ne kažem da je kod servisa već punih 25 dana i da
su me danas slavodobitno obavjestili da je otišla"elektronika" da je moraju
naarućit i najvažnije da "elektronika"košta oko 1700 Kn + njihov rad.E da
radi se o ovlaštenom BOSCH servisu.
To  je bilo to ukratko pa bi vas molio za nekakav predlog kako ili gdje bi
mogao pcb ploću ispitati i eventualno popraviti.
Unaprjed hvala.
P.S.
Još jednom isprika radi možebitnog OT.

--
Think?

Re: Bosch programator

Moguce je da se mikrokontroler zablesa u trenutku kada pali grijac. Probaj
pitati na hr.sci.elektronika.mikrokontroleri, mozda neko ima iskustva s
takvim popravcima.

Re: Bosch programator
Mogu ti ja pogledati elektroniku ako si iz Zagreba.
Vinko

Re: Bosch programator

kako se rucno prebacuje elektronicki programator?
nego jesi provjerio NTC koji mu sluzi kao senzor za temperaturu? mozda
je istrunio ili su zice negdje u prekidu...

Re: Bosch programator

grupi:4asth31jb7u2re461uplqocsca93g7b99o@4ax.com...
Prebacuje se s gumbom za brzi start inaće to je 12 godina star model.
Provjerio sam termićku sondu ako na to misliš.
Mogu ti ja pogledati elektroniku ako si iz Zagreba.
Vinko
Hvala Vinko ali ja sam u Makarskoj

Re: Bosch programator

mjerio otpor na kraju i grijao/hladio? ok
sad sam opet pogledao tvoj post, znaci tebi se grijac uopce na pali?
nikada? pa u tom slucaju pogledaj gdje idu zice od grijaca i da nisu u
prekidu...grijac ti pali *vjerojatno* neki triac ili mozda rele. triac
ti ce vjerojatno okida preko nekog optokaplera s triacom. neznam kolko
si vjest u ispitivanju svega toga...i provjeri jel uopce dobijas 220V
na taj triac, mozda on i radi, al nema strujje:)

Re: Bosch programator

grupi:qm3uh3dg52ps4dcsekvq7o8pfbaut68cs2@4ax.com...
Ok provjerim pa javim.

Re: Bosch programator
Evo napokon sam izvadio PCB ploću iz perilice/sušilice probao ispitat
triac-e (tri su na ploći) i vidio da je to za mene prevelik zalogaj pa ću
ispitivanje i poprava ploće prepustiti nekom iskusnijem jer sam u
međuvremenu na web-u vidio da se te iste ploće prodaju kao reparirane s
godinu dana garancije za 60 eura.
Hvala svima na pomoći i savjetima.
--
Think?

Re: Bosch programator

povrh svega (doduse ovo je stari model), ali vecina danasnjih poerilica ti
ima slicnu ili cak istu elektronika kao kinezi (quadro, vivax, gorenje), ili
kao turci (beko, opet vivax....)

pa probaj s svojom elektronikom obici ovlastene servisere tih uredjaja,
mozda nadjes cijelu eletroniku za par sto kuna :D

sretno

Re: Bosch programator
098 92 76 469 nazovi i pa ćemo se dogovoriti da mi pošalješ tu pločicu pa ću
je ja probati pogledati vinko

Re: Bosch programator
Ah, pa to si ti frende *Raven*,

P.S. cisto ca napomenem Gorenje pravi perilice za Bosch tako da mozes
potraziti to sto ti treba i u gorenje servisu :)
--
03.11.2007 20:16:44
(|>8<|)

Site Timeline