bojler i kada

imam problem nakon bezbroj tusiranja jucer sam osjetio ne bas blago peckanje
struje prilikom drzanja tusa kao i dodirom slavine. u cemu je problem kad
sam ugasio bojler opet sam osjetio isto. posto sam podstanar zanima me na
sta trebam obratiti paznju da me slijedeci put ne dokrajci struja :)

Re: bojler i kada
Nazovi stanodavca i upozori ga da ako dozivis nesrecu ide na robiju

Re: bojler i kada

Je...ako se dokaže da te strefila struja, a ne recimo, 'ničim izazvan'
srčani udar itd!?

Re: bojler i kada

Vjerojatno nije bojler, no negdje nešto probija (ne mora biti vodovodna
instalacija, tim više što je vjerojatno uzemljena; moguc'e da preko nje
zapravo zatvaraš strujni krug sa nec(eg desetog).
U svakom sluc(aju ispitivac( faze u ruke i c(im prije ustanovi problem
(vešmašina?).

Pozdrav!

    Tomy, 9A5ALL

Re: bojler i kada

npr. sad nista ne osjecam diram normalno i nema problema sada. da li
probijanje moze doci izvan brojila znaci od susjeda ili je lokalizirano samo
od brojila i osiguraca?

Re: bojler i kada

Neznam, u tom sluc(aju bi to bio generalni kvar uzemljenja. U svakom
sluc(aju, bez obzira što možda neki potrošac( probija, kod tebe je
neispravno uzemljenje ili nulovanje (vec' ovisno izvedbi zaštitnog voda),
s obzirom na c(injenicu da isto ne vrši svoju funkciju.

Pozdrav!

    Tomy, 9A5ALL

Re: bojler i kada

grupi:hgnrk6$fuh$ snipped-for-privacy@news.metronet.hr...

Kod moje mame je bila ista stvar, problem je bio u vesmasini. ;)
--
pozdrav pero

Re: bojler i kada

Nakon bojlera prvi krivac za probijanje struje u kupaoni :)

Pozdrav!

    Tomy, 9A5ALL

Re: bojler i kada

Problem je zapravo u UZEMLJENJU/NULOVANJU koje nije dobro napravljeno pa
omogucava podizanje potencijala PE voda a time i svega ostaloga i to treba
rijesiti.

Re: bojler i kada

*posto sam podstanar zanima me* na

Znaš, taj problem bi te mučio i da je stan tvoj.
;)

Re: bojler i kada

ali da je moj stan lako bih ja to rijesio a vlasnika briga hoce li mene
struja udariti ili sto ce on u zatvor. da je moj stan ne bi mi bilo tesko
uzeti elektricara i razrovati sve da bih ustanovio u cemu je kvar jer ipak
je to moj zivot i osoba meni dragih

Re: bojler i kada

grupi:hgnugf$u7k$ snipped-for-privacy@aioe.org...

Mislis da ga je bas briga sto ce u zatvor? Ne bih rekla...zato iskoristi taj
strah. ;)
--
pozdrav pero

Re: bojler i kada

Ako ti je mreža nulovana i uzemljenje te nule jako daleko ili oštečeno,
nekakav kvar izolacije na nulovanoj mreži dovodi do tih simptoma. Uzrok
može biti bilo gdje u mreži (pa i kod susjeda).
Zovi električara s mjeračem petlje uzemljenja da provjeri stanje uzemljenja
nule i pronađe gdje je nula u lošem spoju ili prekidu s uzemljivačem i dali
uzemljivač radi svoju funkciju.
Možeš prijavit kvar i elektrodistributeru.

I čuvaj se tuširanja dok se to ne otkloni!

Re: bojler i kada

peckanje
Kako si ugasio bojler, na bojleru, sklopki ili osiguracu?
Radi li se o stambenoj zgradi ili kući? Dali su cijevi od bojlera tople?

Site Timeline