automatski osigurači kao sklopka?

u Baumaxu po 8kn komad!!

usputno; 16Ampera, tajmeri, 24 satni ili 7 dana, analogni, 15kn komad...a
digitalni 30kn...u Baumaxu...rasprodaja

ostalo nije vrijedno spomena...

---

Re: automatski osigurači kao sklopka?

A jel' ti primjena dozvoljava bilo koju kombinaciju?

Re: automatski osigurači kao sklopka?

---

Re: automatski osigurači kao sklopka?

Moze u svakom slucaju.
Kroz sva tri provuci celicnu zicu da se istovremeno ukljucuju.
Ili uzmes trofaznu fidovku pa imas i zastitu od proboja na masu. Fidovka
nema osiguracka svojstva, pa izmedju treba 3 osiguraca.

Problem bi mogao nastat vremenom, odnosno stradat kontakti prije nego kod
postene sklopke.
Ali i da moras vrsit zamjenu nakon 1000 uljucenja, ni to nije skupo.
U tu svrhu treba ukljucenje vrsit sto brze, brzim potezom,  da sto krace
bude los kontakt,
ali taj problem je i na grebenastim sklopkama, i one stradaju ako se kilavo
ukljucuju
kod jakih struja.

Re: automatski osigurači kao sklopka?

24 kuna....dakle, u ovim okvirima cijene ispada da 20tak puta mogu mijenjati

meni treba...

pao sam u nesvjest kada sam vidio da bi adekvatna programibilna grebenasta

kanala, kombinacija bilo koja dva po potrebi ili sva tri...

kako bilo, fala na potvrdi dileme...

---

Re: automatski osigurači kao sklopka?

Te automatske osigurace radi svatko i nisu svi dobri.

Ja koristim ove po JUS-u
http://www.eti.si/medijsko-sredisce/eti-produktne-novosti/instalacijski-odklopnik-mcb-etimat-p10
samo za jace struje, jeftini su, u metrou su od 15-20kn.
32Amperski mi prekida 30A i napravio je vec barem 1000 uklopa tokom 5-6
godina i od 6 komada u stalnom radu ni jedan nije otisao.
S njima prekidam i DC na akicima i ups-ovima.

Kod 30A se griju, pogotovo kad su jedan do drugoga pa se jos i medjusobno
griju, ali ne smeta, temperatura je nekih 10-15 stupnjeva veca od okolne,
kad je osigurac sam, i mozda 20 - 25 stupnjeva topliji od okolnog zraka kad
ih je puno jedan kraj drugoga bez razmaka i kroz svaki tece 30A.

Ako stavis taj, a mozes i 16A, 20A  ili 25A  za 2kw tereta, to nece crknut
nikad, i nece se grijat.

Re: automatski osigurači kao sklopka?

to je "done deal"....fala na potvrdi :)

---