auto relej 80A di kupiti ?

radi se o "auto releju" kojeg nemogu nigdje naci u ZGu
u principu to mi sluzi za vitlo za kvad.

moze netko pomoci mozda ?
preko Ebaya mogu i ja naruciti ali nemogu cekati mjesec dana shipping

radi se o ovome :

SONGLE SLDH-12VDC-1c

http://img.archiwumallegro.pl/?396307176

Re: auto relej 80A di kupiti ?

Uzmes od nekog dizelasa relej za ukljucivanje grijaca. Pazis kak ga
prikljucis i to je to. Mislim da se radi o toj amperazi.

Re: auto relej 80A di kupiti ?

grijaci imaju vremenski relej koji se gasi nakon nekog vremena
u vukovarskoj imas adria trgovinu, sigurno ti mogu naci prikladnu zamjenu

--
Raven
remove NOSPAM from mail

zvao ih , nemaju

Re: auto relej 80A di kupiti ?

Lako otvoris kutijicu i prebrikas svu elektroniku koja nakon odredenog
vremena ugasi relej. Krajeve svitka releja spojis na izvode van i ukljucujes
ga kao obicni relej!

Re: auto relej 80A di kupiti ?

ili spoji 2 od 40 paralelno

Re: auto relej 80A di kupiti ?

i to sam razmisljao ali mi ne stanu u kuciste koje je protiv blata ,
vlage i vode , tako da mi jedino paše taj jer nema mijesta...

Re: auto relej 80A di kupiti ?
Stavi toga od 40A. Valjda će izdržat neko vrijeme. U međuvremenu stigne
naručeni.

Re: auto relej 80A di kupiti ?

to budem i napravio , stavit cu tog od 40A na izvlačenje žice dok ovaj
ne dodje sa ebaya

Re: auto relej 80A di kupiti ?
A da staviĹĄ 2 :)

Re: auto relej 80A di kupiti ?
Malo se poigraj i napravi elektronski relej sa mosfetom.

Re: auto relej 80A di kupiti ?

Uranija vedo, stara karlovacka!
Pozdrav, Pikec!

Re: auto relej 80A di kupiti ?

plz daj malo više info

Re: auto relej 80A di kupiti ?
Napisah:firma se zove "Uranija vedo" na Staroj karlovackoj i servisiraju
viljuškare. Kad prodeš semafor za skretanje u hrv.Leskovac piciš još koji
kilometar prema Karlovcu i sa lijeve strane (mislim plavi objekat).
Poz

Re: auto relej 80A di kupiti ?
koji

traĹžio sam po internetu pa ne postoji takva firma :)
Uranio Vedo d.o.o. je pravi naziv , pod ovo gore nije nista nasao

Site Timeline