AT(X) napajanje i 15V DC

moze li se (bez namatanja transformatora) iz AT ili ATX napajanja izvuc

15V (ne mora bit tocno 15, dovoljno je 14 i na vise, do 16)? kao je moguce, kako...

TIA

Regards, Igor

Reply to
Locutus of Borg

Moze.

Skini si datasheet TL494, najcesci kontroler u napajanjima. Promijeni iznos povratne veze i promijeni/ukloni prenaponsku zastitu.

Ili potrazi stare postove po grupi bilo je objasnjavano puno puta, ovdje i na binsima.

Reply to
miha

U poruci: snipped-for-privacy@g10g2000cwb.googlegroups.com, Locutus of Borg je napisao/la:

: moze li se (bez namatanja transformatora) iz AT ili ATX napajanja : izvuc 15V (ne mora bit tocno 15, dovoljno je 14 i na vise, do 16)? : kao je moguce, kako... : : TIA : : Regards, : Igor

Moze. Bez prblema. Vec smo pisali par puta o tome na grupi, pa potrazi stare postove preko googla.

Ako ne uspijes naci, javi se na mail, pa cu ja potraziti u svojoj arhivi odlaznih postova....

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

stvarno nisam znao da je tako jednostavno... (samo sto ja imam 2 paralelno spojena otpora, jedna nozica na masu, druga na +12, ali ne direktno)... jos jedno pitanje: treba li mi za to ventilator (trenutno je gore neispravan), mislim taj ispravljac koristit prvo kao napajanje za allpic programator, a kasnije, vidjet cu...

te imam jos jedno pitanje, to je AT napajanje, pa me zanima bi li se dalo preradit (nekim jednostavnim postupkom) da bude ATX?

Reply to
Locutus of Borg

Mislim da za snage do 50-ak W ne trebas ventilator. Ne isplati se preradivati ga u ATX napajanje, a i sta ce ti ATX od 200-250 W?

i obavezno kondove u sekundaru promjenit s nekoma viseg nazivnog napona!!!

Za¹to pla¹i¹ èovjeka? Upravo gledam jedno otvoreno napajanje, kondovi za

+/-12 su 16 V-ni, a za +/-5 V su 6 V-ni, i ako jo¹ dodamo tvornièki faktor sigurnosti, izdr¾aæe!?

U jeftinim Kineskim napajanjima to postoji :)?

Vjeruj mi nije lijepo kad poænu rafalno pucati nakon povi¹enja napona, a najgore je ¹to ti lako nekoji mo¾e zavr¹iti u oku. Ja sam na ATX-u kojeg sam preradio za

0-60 uz kombinaciju izvoda ide do 100 V promijenio sve, ama ba¹ sve kondove

Kre¹o

Reply to
Technology-Freak.com

pa svejedno je relativno jednostavno, samo moram nabavit neku pumpicu koja to moze posisat...

Reply to
Locutus of Borg

U poruci: snipped-for-privacy@u72g2000cwu.googlegroups.com, Locutus of Borg je napisao/la:

[...]

Razlika izemdu ATX i AT standarda: ATX ima +3.3V, +5 i +12V, dok AT ima samo +5 i +12V (naravno, oba imaju i -5 i -12V) ATX ima 5V Stand By sto AT uopce nema.

Zasto bi uopce isao preradivati AT u ATX?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci: e5dt55$vpr$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, vaso je napisao/la:

: Za¹to pla¹i¹ èovjeka? Upravo gledam jedno otvoreno napajanje, kondovi : za +/-12 su 16 V-ni, a za +/-5 V su 6 V-ni, i ako jo¹ dodamo : tvornièki faktor sigurnosti, izdr¾aæe!?

Zanimljivo je vidjeti kako kond koje je deklariran na 6V, a na njemu je 5V s vrmenom se napuhne i punke. U vecini jeftinih napjanja su "losi" kondici.

Nije ih problem zamjeniti, a, puno si sigurniji...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Zatim AT se ukljuèuje s mre¾nim prekidaèem na ulazu, a ATX ima logiku koja tipkom ili logièkim nivoom ukljuèuje glavno napajanje..

U poruci: e5kvao$j9g$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, vaso je napisao/la:

: Zatim AT se ukljuèuje s mre¾nim prekidaèem na ulazu, a ATX ima logiku : koja tipkom ili logièkim nivoom ukljuèuje glavno napajanje..

I, tako sam zaboravio skoro najvazniju stvar reci u prethodnom postu... :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

kod mene na AT napajanju na plocici pise 3.3V, a nema nista izvedeno...

to sam pitao samo usput.. :)

Reply to
Locutus of Borg