Apokalipsa danas...

s obzirom da je Micro$oft kupio Skype...sve se èini kako je ovo poèetak kraja za planet na kojem ¾ivimo i civilizacija koju poznajemo æe ubrzo nestati;

ako ste gledali film Terminator, shvatiti æete da je svemu do¹ao kraj;

tko ne ku¾i ili nije siguran o èemu se radi, onda pogledajte ovo;

i nema smajliæa...smrtno sam ozbiljan : /

Reply to
Gagi-9a6aag

A sto je tebi sad doslo?

Uzivajte,

Iggy

Reply to
Igor Batinic

malo su ipak zakasnili

igork

"igork" wrote

a jeee bi ga...puna 3 tjedna...no pazi...mo¾da doðe do "merðendajzinga" :)))

Reply to
Gagi-9a6aag

svje je dobro dok ne pocnu naplacivati vioip

Reply to
grizli

pa microsoft ima com domenu a ne net domenu ne kuzim kakve sky.net ima veze s mirosoftom ?

Reply to
grizli

.NET

Cyber Demon

Cute :)

Samo, Skype nema ama bas nikakve veze s razvojem programa za umjetnu inteligenciju, ni s robotikom. A ni Microsoft bas previse. Tako da njhovo udruzivanje ne moze dovesto do Skyneta :)

Reply to
Cyber Demon

Cijenjeni zastupnik grizli javio se za rijeè:

pa naplaæuju ga i danas, ako zove¹ izvan mre¾e :) znam da nisi na to mislio. al èekaj, uskoro æe operateri preuzeti konce u svoje ruke i poèeti to naplaæivati. pogledaj samo u americi, naplaæuju im tethering u pm.

Reply to
Markiz

"Cyber Demon" wrote

a jee bi ga...sad i ti isto cjepidlaèi¹....ubio si svu zabavu :P

Reply to
Gagi-9a6aag

:))) My bad! Ha cuj, uvijek postoji nekakav "ali..." Mozda ipak dodje do unistenja svijeta kakvog znamo, ne moras se zalostiti :))

Reply to
Cyber Demon

ce u svoje

tethering u

Zato kaj ima unlimited planova, koliko ja znam. Znam da je prije kolega tamo imao neki ograniceni i mogao je normalno i na lap.

Reply to
Luka

Oni su samo paravan. Zna se da MS suraduje sa IBM-om jos od win nt/ os/2 dana. Dogovorni prekid je samo mazanje ociju. Dok svi gledaju u Microsoft, IBM radi ovo:

Some men see things as they are and say: Why?
I dream things that never were and say: Why not?
	-- Tatsuya Ishida
Reply to
Davorin Vlahovic

I ti krenuo u teorije zavjera? :o)))

Uzivajte,

Iggy

Reply to
Igor Batinic

Cijenjeni zastupnik Luka javio se za rijeè:

ma ovih dana sam èitao, uz paket od 2gb naplaæuju 20 dolara tethering.

Reply to
Markiz
[Thu, 12 May 2011 16:14:29 +0200] Igor Batinic je napisao/la:

Sudjelovao, ali su me izbacili jer sam pokusao poskrivecki ugraditi tri zakona robotike :P

:)

--
Some men see things as they are and say: Why?
I dream things that never were and say: Why not?
	-- Tatsuya Ishida
Reply to
Davorin Vlahovic

Tko zna? Mo¾da je bolje da nam sudbinu kroji umjetna inteligencija umjesto ¾ivih ljudi? Sve ovisi koji pristup æe imati umjetna o nekim 'sporednim' stvarima!?..LOL

Naravno su te izbacili: Globalizacija i ti zakoni robotike su opæenito gledano u SUPROTNOSTI!?..LOL

tethering, sto je to ?

Reply to
grizli

Cijenjeni zastupnik grizli javio se za rijeè:

spoji¹ mob sa laptopom, ili drugim mobom, i onda na tom drugom ureðaju mo¾e¹ na net. znaèi mobitel ti slu¾i kao modem.

Reply to
Markiz