APC Smart UPS700 SU700INET

Dakle imam UPS u kojem su ispravne baterije, no problem se javlja kada ih
stavim u ups, tada on detektira da su prazne(svijetle 2LED na desnom
bargrafu, ponekad 3).

Meni logika govori da se radi o firmwareu koji je fu*ked up. Ili je internal
fault kako su mi odgovorili iz APC-a...  Probao sam u pocetku sa runtime
kalibracijom (bez koristenja powerchute-a) i zarulja od 100W je svijetila
jedva 2 min. To je bilo dok je UPS pokazivao da su baterije pune, prije
testiranja istih.
Charger/inverter  radi ispravno, UPS preklapa uredno prilikom simuliranja
nestanka struje.

Hvala unaprijed!

BladeRunner

Re: APC Smart UPS700 SU700INET
Probaj:

https://www.youtube.com/watch?v=pAwMRn15z60

---

Re: APC Smart UPS700 SU700INET

Probaj:

https://www.youtube.com/watch?v=pAwMRn15z60

Poigrao sam se sa PuTTy-em i radi, no sad mu je runtime extremno dug,
izgleda da bi potencijalno mogao duboko isprazniti baterije, led bargraf je
zastao na 2 ledice i ne pada. Caka je u pravoj vrijednosti za doticni ups,
citajuci komentare vrijednost "8C" se ne odnosi na sve smart modele, ili?

Lp
BladeRunner

Re: APC Smart UPS700 SU700INET

"BladeRunner"  je napisao u poruci interesnoj
grupi:ob0c6c$qif$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Pozdrav,

[...]

Ja imam 4 kom smart upsa 1000 pa bi trebao biti isti princip.
Koliko se sjecam

ne sjecam se.

Morat ces ga instalirat, bez njega se to ne da rijesit.
Inace on smatra da ima staru bateriju.
Znaci napunit baterije, opteretit ups teretom koji se ocekuje i pustit da
isprazni bateriju.
Ponovit par puta ako rezultat nije ocekivan.
Jer i baterija postize nominalni kapacitet tek nakon vise
punjenja-praznjenja.

[...]

Hvala Petre, obicno ga opterecujem sa 100W zaruljom, jucer je svijetila na
UPS-u oko 25min prije oglasavanja alarma. A na mom SMART 750 oko 8min, s tim
da su tamo baterije stare oko 3god.

Za analizu baterija koristim akkumaster c4.

Lp
BladeRunner

Site Timeline