aparat za zavarivanje Varex 142

Imam Varex aparat model 142 model bez ventilatora pa bih htio ugraditi ventilator zato sto se prebrzo zagrijava, dali tko ima model 142 Turbo sa ventilatorom ?

- zanima me dali ventilator u turbo modelu upuhuje zrak izvana ili izvlaci topli zrak iz kucista, radi li ventilator cijelo vrijeme ili samo kad bimetal izbaci , i dali trafo ima na turbo modelu kaku oblogu koja vodi do ventilatora - posto mi se cini za samo ugradnja ventilatora nece imati nekog velikog ucinka bez obzira na koju stranu puhao,posto ima puno rupa za zrak na kucistu.

Reply to
dado

Ventilator mo¾e(mora?) raditi cijelo vrijeme. Tako æe ti kasnije izbaciti bimetal.... Ako ga montira¹ pri vrhu kuæi¹ta, neka vuèe zrak van, a ukoliko je pri dnu kuæi¹ta, neka ga ubacuje....

Moj je Varex 145 Turbo (ajd recimo slièno ko tvoj). Ima ventilator na zadnjoj strani, e sad dal upuhuje ili izbacije neznam. ALI - stavil sam ispod jaèi ventilator (podigao sam trafo), i sve skupa nula bodova :) Ti trafoi jednostavno imaju premalu interminenciju i brzo se zagriju. U mojem sluèaju, ako je hladan, mogu skuriti mo¾da 4-5 elektroda u komadu i to je to. Nakon toga, kad se ohladi mogu 2-3 i opet gotovo :)

Ti manji aparati su idealni za manje varove i popravke; Lagani su, prenosni, ali za ozbiljan rad treba nabaviti i ozbiljan aparat. Tako sam kad mi je do******o posudio mrcinu od susjeda i nije zakazala ni jednom unutar 8h.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy_9A5ALL

©ta èe¹ bolje!? Dok se hladi aparat, ti se osvje¾i¹ s malo ®UJE!...LOL

Puno je to ¾uje kolega, puno... :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy_9A5ALL

:):):)

Reply to
srele

bimetal....

Bimetal nije postavljen radi zastite aparata.... Sto je temperatura prostora visa, aparat se brze zagrijana i bimetal cesce izbacuje. Svrha bimetala je da upozori operatora uredjaja da popije pivo, a usputno hladjenje uredjaja je bug u sustavu..

Reply to
Sinisa Platz

i ja imam tako neki, ventilator radi stalno, znaci cim ga vuzgis u struju, a ventilator ispuhuje na zadnjoj strani zrak van kucista......definitivno nema svrhe stavljati neki veci vent, ja kad varim skurim 2 ili 3 elekrode i gasi se, narocito po ljeti, mislio sam da ce po zimi stvar biti bolja ali nije pomoglo ni to......za 500kn jednostavno nemoze bolje, navikni se ili kupi polovnu staru mrrcinu ili nesto novo a vece za 2 kile kuna.......nesto iole ozbiljnije nemoj traziti ako nemas kombinaciju 220/380 jel sve ispod toga ce imati iste probleme posto spada u amatersku klasu....

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Ja sam stavio na neki talijanski jeftinjak ventilator od termopeæi unutra sa stra?nje strane da pu?e po trafou i ne sjeæam se kada je zadni put izbacio a sigurno sam prosjeæno 20tak elektroda po seansi skurio....onih 2.5...deblje sam rijeðe koristio....e sad kako ide taj tok zraka nebih znao..:-)

Reply to
sorry