alati u elektronici

1)

Eksperimentirna ubodna platina (experiment board) kao rabljena za pokuse prikazane na slikama na ovoj stranici:

neupotrebljiva - ne ostvaruju se kontakti.

2)

Stezaljke: Krokodilske ili one s kukicama kao na slici:

stavi stvari.

Reply to
Luka Æavara

news:nh2trf$vp6$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Vjerojatno su sa istog loseg "izvora". Moja najstarija ima preko 30-tak god. Ziva je i zdrava dan danas.

... za to su i napravljene....

...a to vec i nisu. :)

Ajd daj jos neki primjer, znatizeljan sam.

Alati i pribor evoluiraju munjevito. Ono sto je nekad bilo ili nepostojece

hrugu. Dan danas me ova kineska stvarcica odusevljava:

.Sada Spectrumov RAM ide van u hipu. (tko je nekad to radio, znat ce muku sa hiperosjetljivom spektrumovom stampom).

//Marin

Reply to
Marin

Ahmm koliko znam namjena krokodilki ili tih kukica je upravo da uhvate

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Reply to
miha

On 05/13/2016 08:03 AM, miha wrote:

Reply to
Luka Æavara

Vjerovatno si u pravu. Prodaj mi jednu svoju pliz :)

Reply to
Luka Æavara

Reply to
Luka Ä?avara

Samo naprijed!

//Marin

Reply to
Marin

Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
 Click to see the full signature
Reply to
Chupo

Boris

Reply to
Boris Vuletic

news:nh2trf$vp6$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

moja eksperimentalna kupljena u Chipoteci prije 1991 i radi odlicno jos dan danas... ocito imas neko moderno kinesko smece

pozdrav

Reply to
Fastah

ja sam kupio ovakvu rucnu sta izgleda ko lemilica

najkorisniji alat koji sam ikad kupio od kineza sad skidam cipive sa Spectruma ili komodorca s pol snage... ma preporodio sam se

pozdrav

Reply to
Fastah

dodatno ne "odere".

Pozdrav!

Reply to
Luka Æavara

ma vrijedi svakog eura... ima i jeftinijih varijanti (onih plavih) ali te nemaju uzemljenje pa bas ne bih volio da grijac probije na metalni dio pumpice i da me osine struja...

pozdrav

Reply to
Fastah

Agree

:(

Reply to
Luka Æavara

;->>> paranoja... ;-D

ovo sigurno nije "mali paket" a uz to je unutarnji promet a ne inozemstvo francuska je u EU isto ko i mi ;->>

Reply to
Gyz

Kako 'nedostatka rjesenja' - sta fali Wago konektorima na koje sam ti dao link?? Uzmes ove 5-way i mozes u par sekundi spojiti zajedno 4 zice i jos ti ostane za zicu prema instrumentu ako ti treba kontrolni napon.

--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
 Click to see the full signature
Reply to
Chupo

U osnovi samo kinezi salju besplatno....

Svoj 'Workbench' spoji preko 30mA fidovke.....

A postoji li nesto slicno, ima lemni izvod za plocicu, a s gornje strane tu kvacicu, raster 2,54mm?