Akumulatori

Jel problem ako upalim Mazdu 6 spojenu kablovima na akumulator Seat Ibize? Ono, da se unisti elektronika zbog kakve razlike u jacini struje

Reply to
Tizz

Nije problem ali motor u Ibizi treba raditi(i netko da daje lagano gas dok palis Mazdu).

Reply to
RobyZG

tek tako mozes spaliti alternator jer pri startu napon na klemama padne na 9-10V sto je za diode i generator(alternator) kao tebi

2 vrece cementa na ledjima i trk uzbrdo. struja punjenja od lera pa do 6000 okretaja tesko da iznosi vise od 5A sto je stvarno kap vode u moru u usporedbi sto daje akumulator.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Znaci bolje paliti dok je drugi auto ugasen?

Reply to
Laz

Tako je.

Reply to
manky

Alternatori u novijim autima su redovito od 75+ ampera, recimo u mom Cliu je

90A. I to je struja koju moze konstantno davati, a vjerujem da su u tvornici mislili i na faktor sigurnosti pa sam siguran da bi krace vrijeme dao jos dodatnih 20, 30A bez ikakvog problema. Uglavnom, ja ga do sada nisam uspio spaliti, a preko kabela sam vise puta palio od 50 ccm skutera do 2400 ccm dizelasa u kombiju usred zime :))) Btw. kombi nije htio 'ni cuti' dok nisam upalio motor u Cliu. f
Reply to
Filip Lolic

Vjerujem da unutrasnji otpor namota, diode, prikljucni kabeli daju dovoljan otpor da djeluju kao ogranicivac struje, mada ocekujem da sam alternator ima zastitu od prevelike struje....

Da, kada samo punis akumulator, ali prilikom anlasovanja drugog vozila alternator daje i dio struje za anlaser drugog vozila. Osobno, uvijek ostavim upaljen auto kada posudjujem struju, da mi se nebi dogodilo da poslije ja nemogu upaliti. Takodje, uvijek spojim klemama akumulatore, sacekam 2~3 minute, pa tek onda anlasujem...akumulator drugog vozila se malo "osvjezi" i ne opterecuje toliko prikljucne kabele pri anlasovanju...

Reply to
Sinisa Platz

da si uzeo kabele od bar 8mm2 ne bi trebao ni paliti vozilo. znas li da se na kabelu koji spaja minus akumulatora i sasiju automobila izgubi u verglanju oko 1V? to je samo cca 0,5m zice.sad vidi koliko se izgubi na onim finim savitljivim tvornickim kabelima koji znaju(oba) imati skoro 3m.

ako i jest 90A na 12V onda je bar 120A na 10V kad elektropokretac radi. moj prijateljski savjet jest:pogledaj u servisu koliko dodje reparacija ili novi alternator pa razmisli sto i kako dalje. lajsna na zadnjim vratima za clia je 300kn! :-)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Sve znam, kod ovih mojih se vjerojatno izgubilo i vise od 1V sudeci po temperaturi na koju su se ubrzo ugrijali :)))

Zaboravljas da sva struja ne ide iz alternatora vec znacajan dio ide i iz akumulatora ;) Tako da mu i nije tako tesko kako se u prvi tren cini. Btw. znam za 'popularne' cijene renault servisa i rezervnih dijelova :) Zbog toga moj clio u ovih 8 godina sto ga imam ni jednom nije bio u ovlastenom servisu :D f

Reply to
Filip Lolic

Mo¾da nisam u pravu, ali ja uvijek dok spajam 2 auta, "izvor" je upaljen i dr¾im ga na cca 2K okretaja, a "¾rtva" se pali èim se spoje kleme, ba¹ radi oèuvanja akumulatora da ne vuèe abnormalne kolièine struje (po¹to je prazan).. Samo spoji, upali i odspoji

Reply to
Korisnik

Upitno: Ako pali¹ sna¾niji motor, slabiji akumulator to neæe izdurati, pogotovo ¹to ga jo¹ optereæuje i PRAZAN, sna¾niji akumulator drugog automobila. Ni¹ta bez gasa na prvom automobilu, provjereno u praksi..... Ja èak upalim i dodam gas i prije spajanja kleme na drugi auto...