Ako ima netko...

...podatke o PTH487A01BD222TS komponenti.

To je zapravo posistor ili Positive Thermistor. Trebam osnovne podatke
(otpor itd.). Google nema ništa, a znam samo da je Murata proizvođač...

Eto ako ima tko...bio bih mu jako zahvalan...

Isto tako ako ima zamjena za to, a netko zna koja - puno hvala...

Boris

Re: Ako ima netko...
daj ti sliku na binse i opisi okolinu tog elementa za sto sluzi u koje
uredjaju napon struja i sl...

Re: Ako ima netko...
...eh sada nemam sliku, ali to je zapravo masa nečega ulivena u jedan lim
koji se montira na hladnjak izlaznih tranzistora pojačala...
Svrha jest zapravo da se promjenom temperature promijeni elektr. svojstvo
elementa (ili poveća otpor ili smanji otpor), te da dojavi kontrolnom krugu
da je došlo do temp. prekoračenja...Slijedi isključivanje uređaja.

Zapravo trebam parametre tog elementa da bih znao trežiti zamjenu za to...

Ima samo šifra koja je navedena, ali ne mogu naći parametre...

Hvala puno

Boris

Re: Ako ima netko...

koji uredjaj, pojacalo?
Mozda netko ima iskustva sa slicnim uredjajem ili ima slican uredjaj pa
ti moze mjernut vrijednosti tog i poslat...
Kak znas da je to riknulo si mjerio/grijao/mjerio promjenu?
Experimentiraj malo, stavi promjenjivi otpor i vidi kad iskapca pa
nabavi adekvatan PTC/NTC snadji se druze imas glavu!

Re: Ako ima netko...
zapravo imam samo ostatak bez nožica od tog elementa...

Još nisam probao mjeriti, ali slijedi svakako...

Mislio sam da netko možda ima neku informaciju o tome bez da puno ulazim u
mjerenja...

Hvala ipak

Boris