Acer TravelMate 5320 inverter problem

Situacija je sljedeca; popravljao sam puknutu plastiku na displayu kolegi na Acer TravelMate 5320 laptopu, to sam zaljepio epoksijem, i to je sada OK. U medjuvremenu sam/se nesto sjebalo: ne radi pozadinsko osvjetljenje na LCD-u. Ispitao sam CCFL lampu tako da sam ju spojio na drugi laptop, i ona radi. Nabavio sam drugi/polovni inverter i kabel za LCD ekran, te sam probao zamjeniti inverter/kabel, i nista, laptop radi OK, Windowsi se podignu, zvuk se =E8uje, vidi se sve na LCD-u, ali nema pozadinskog osvjetljenja. Ispitao sam cak i ispravnost lid prekidaca (prekidac koji se okine kada se zatvori monitor).

Ostalo mi je sljedece:

  1. neispravna maticna ploca / video kartica
  2. neispravan ekran - u smislu da ne daje signal video kartici da upali invertor
  3. neispravan invertor, iako sam ga zamijenio sa drugim ispravnim
  4. neispravan kabel, iako sam ga zamjenio sa drugim ispravnim

Pitanje: kako upaliti inverter bez signala video kartice / maticne ploce, mogao bih spojiti inverter na bilo koji drugi napon u laptopu, npr. ventilator, ili bilo gdje drugdje, ali ne znam koji pin cemu sluzi, ima ih cini mi se 6

Pitanje 2: u service manualu pise da bi uzrok mogao biti i "LCD inverter ID", a daljnim istrazivanjem sam utvrdio da je "LCD inverter ID" oznaka LCD modela koja se nalazi u epromu na inverteru, i da se to nekad treba update-i, ali nigdje nisam naisao na nekakav alat za to, iako sam doduse to procitao za starije modele laptopa - starije preko

15 godina

Pitanje 3: dali netko ima shemu Acer TravelMate 5320 laptopa, znam da postoji

Molim za savjet i pomoc, jer kako cu kolegi reci da sam mu sjebao laptop :-(

Reply to
Bojan

Probaj i treæi inverter, po moguænosti èim slièniji jer nije svaki isti. Po èemu zna¹ da je taj drugi inverter dobar? Ja bi od oka rekao da je ipak inverter u pitanju...

Reply to
The Unbound

koliko nudi¹ za Acer 5320

Reply to
®eljko Deskar

jedan ti je +12, jedan ti ja gnd, jedan je on/off, jedan je adj. svjetline. on/off ti treba imati 2-5V a adj od 1-3V

Reply to
Spuzva

Hvala na odgovoru, da to sam na kraju i sam skuzio trazeci po netu univerzalni inverter, pa sam mjerio napone, i vidio da uopce nema +12, odnosno VCC napona, doveo sam ga sa konektora napajanja, i sada sve radi OK.

Znaci maticna/graficka nije davala VCC napon, odnosno, djelomicno je "crkla".

Reply to
unknown