3fazni UPS???!

dobio danas upit jel imam UPS kojim bih pogonio trofazni motor?!?!?

jel ima kakvih ideja?!?!..uparivati možda 3 ista komada?!?!

Re: 3fazni UPS???!

Odgovori da nemas, ili nabavi.
Ne mozes uparit 3 komada, faze treba sinkronizirat.

Inace trofazni motor se moze prebacit na rad sa jednom fazom, ali za motor
mora biti ups sa debelom rezervom vece snage od radne snage motora, i sinus
barem kod starta.

Re: 3fazni UPS???!

a to sam i mislio...3 ista sinhronizirati "nekako" ...ako se može...neam
pojma :)))

uglavnom, riječ je o nekoj manjoj snazi motora...misilm da, koliko sam
shvatio je 0.6kW...ali budem to još provjerio...

a koliko bi trebalo biti angažirane snage UPS-a da bi mogao podnjeti špicu
prilikom pokretanja istog (ukoliko je 0.6kW ) nakon što bi se prebacio u
monofazni način rada?

Re: 3fazni UPS???!

U principu moglo bi se, svoj trojici dati externe clockove koji su fazno
pomaknuti 120 stupnjeva.
Za to bi trebala shema ups-a, service manual sa barem nuznim podacima jer
tesko je samo iz sheme pretpostavit sto je umjetnik htio reci.

To ovisi o UPS-u, u principu on ni ne treba dati vecu snagu od potrebne,
pod uvjetom da ga ne iskljucuje zastita dok motor ne krene.
Znaci soft start, da ups gura struju koju moze, bez obzira na nizak napon, a
kako
brzina vrtnje raste napon dolazi u normalu.

UPS-ovi ionako nisu dimenzionirani za trajan rad nazivnom snagom, vec za rad
od par minuta, dok im se baterija ne istrosi,
i oni su vec vruci. Uz to deklariraju se u VA - volt amperima, sto nisu
wati, vec su watti negdje oko 60%  od VA.
Za trajni pogon 600w bojim se da je malo i UPS od 3000VA.
Trofazni motor 600w prebrikan na jednofazni uz start preko konda trosi vise
od 600w na jednoj fazi, trosi oko 800w,
jer je manja iskoristivost, pa i to moras pribrojit.
I u jednofaznom spoju,  zavoje je moguce spojit u trokut i zvijezdu, u
zvijezdi je motor slabiji i manje trosi, da ne izbaci ups.
Startanje je moguce izvest u spoju u zvijezdu a kad starta, prebacit se u
trokut, za to postoje specijalne grebenjaće
trokut-zvijezda.

Re: 3fazni UPS???!

ukratko, neka se manim čorava posla :))

Re: 3fazni UPS???!

Ovisi o čemu se radi?

Re: 3fazni UPS???!

Sve ti je corav posao, da ups na kojem taj motor radi ima u lidlu ili
konzumu
i da kosta 500kn, nitko tebe ne bi ni pitao.
Ako se oces time bavit, trebas znat koji ups moze izdrzat kratkotrajni velik
teret,
koloiki dugotrajni. Ako to napise proizvodjac, ili u konzumu blagajnice budu
premjestale brike na motoru za monofazni rad, onda ce to radit konzum.

Proizvodjac UPS-a je napravio UPS za drugu namjenu, i za tu namjenu je sve
definirao,
a ako ga netko hoce upotrebit za drugu, e pa jebi ga, mora prihvatit corav
posao, jer rijesenje
trazis u UPS-u.

Re: 3fazni UPS???!

paaaa, nisam baš ja taj koji je tražio rješenje u UPSu u ovom slučaju...ali,
razumijem te :))

Re: 3fazni UPS???!

3F motor spojiš kao monofazni?

Re: 3fazni UPS???!

Pretvarac frekvencije koji ima monofazni ulaz i trofazni izlaz? Ako
motor nije velike snage, to bi trebalo raditi i nije pretjerano skupo.

Re: 3fazni UPS???!

Ako moras imati bas funkciju UPS-a onda mora biti 3 fazni UPS.
Servisirao sam jedan takav sistem gdje stroj sa trofaznim motorom ne
smije ostati bez napajanja. Radilo se UPS-u od 10 kW sa dvostrukom
konverzijom i stroju koji vuce nekih 7,5 kW.

Ako moras napajati 3 fazni motor a nemas 3 fazni prikljucak napajanja
onda je to izvedivo sa frekventnim pretvaračem koji ima monofazni ulaz
i trofazni izlaz.
Naravno treba znati o kojoj se snazi radi a o tome najvise ovisi i cijena.

--
Lp Electron

Re: 3fazni UPS???!
dakle kemičari rješenje je:
ups 1 kW 1000 kn
inverter omron ulaz 240V izlaz 3x380  1500 kn
i to je to

ili ups 1 kW  a motor preko kondenzatora spojiti u monofazni način(snaga je
jako mala) i mora raditi

Re: 3fazni UPS???!
Dne 16.12.2011. 15:04, piĹĄe Gagi-9a6aag:
zasto ne upariti frekventni pretvarac sa jednofaznim ulazom i trofaznim
izlazom (imam jednog takvog, ako je netko zainteresiran :) ) i to
upogoniti sa UPS-om

Re: 3fazni UPS???!

Čini mi se da 1f/3f pretvarači trebaju 'čisti' sinus na ulazu?

Re: 3fazni UPS???!
čini ti se čini na mjesečini

Re: 3fazni UPS???!

Volio bih i ja malo toga što on troši ;)

Re: 3fazni UPS???!

Ma samo nisam obnovio neka znanja, te sam lupio stanje kada se pretvorba radila
s tiristorima....

Re: 3fazni UPS???!

Svi frekventni pretvarači (bar svi koje sam ja vidio) imaju van izvučen
napon nakon ispravljača...znači ako imaš oko 570V bateriju spojiš to na
DC+ i DC- i on skoro pa nema pojma da radi na baterije umjesto na 3f

Re: 3fazni UPS???!

sada je 4:25h ujutro....pa ću si dozvoliti blagu mentalnu reardaciju i reći
da ovo fakat nisam skužio...možeš li malo pojasniti na što točno misliš?

Re: 3fazni UPS???!
pametnom jednom dosta
a ti koji nemaš pojima o elektrotehnici malo zasuči rukave i uči