Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

sinusni inverter
Zanima me postoji li mogucnost da se obicni (modificirani sinusni) inverter preradi u sinusni, ili jos neki nacnim dobivanja 300ak W 220V AC sinusnog napona iz 12V accua
8
8

P: RS232/PPI kabel za programiranje s7-200
Ponude na mail.

kuæna mre¾a pitanje
Situacija sljedeæa: evo link : Netko u¹tekao punjaè od laptopa tamo gdje pi¹e "utiènica" i navodno je ne¹to puklo. Od tog trenutka u toj utiènici nema struje, niti u slijedeæim utiènicama...
6
6

televizor - pozutio
Dakle cijela slika je pozutjela, sta bi moglo bit, onako s laickog stajalista. Da li se isplati popravljat ili je napokon doslo vrijeme da se uzme LCD. Panasonic 100hz CRT 72cm
16
16

UPS na pumpu? (2023 Update)
Ako UPS 1000 VA / 600 W spojim na pumpu od centralnog grijanja koja trosi 50 W, koliko dugo bi ta pumpa radila kad nestane struje? I cuo sam da se UPS ne stavlja na motor !? nemam pojma jel istina...
15
15

Audio predpojacalo - sum
Imam jedno Dolby-evo predpojacalo....e sad, ide ovako: Na ulazu trafic, iza njega dva tranz BC414, onda ide OP 4558.....sve je napajano single rail...... Sumi podosta, sad malo mozgam kako smanjiti...
7
7

Kondenzator za el. motor???
Imam jedan stari gramofon i upravo ga restauriram... ;)) Problem se javlja kad se gramofon "upali" jer motor ne okrece, odnosno okrece ali mu treba pomoci rukom da se zalaufa... Sumnjam da je u...
8
8

Adapter AA u C?
Treba mi jedan od onih adaptercica koji omogucuju da se AA NiMh baterija koristi umjesto C clanka jedan 'vaki: uspio izguglati gdje toga ima za kupiti kod nas, mozda to nasi trgovci drugacije zovu?...
5
5

kompenente za aparat na kovanice
trebao bi ako netko ima komponente aparata koji je radio na kovanice tipa onog =B9to daje sokove i slatki=B9e , ( tipke za odabir mo=BEe i sa plo=E8om na koju se stavlja slika proizvoda pa komponentu...

Re: Jeftina zastita protic kradje vozila ...
e ovo mi je fora... jel znas iz kojeg je to elektora? pozdrav
8
8

puka flet kabel, moze li se spojit, 3 linije, 0.75mm debljine
na mobitelu, dali se moze ikako to spojit, novi blic je 400 kn, tesko je dohvatljiv ljevi kraj evo slike:
5
5

MTW14N50
mosfet, ne mogu naci datasheet, koja bi bila zamjena ? ovo ?
3
3

Tra¾im kondenzatore
Cijenjena grupo, U zamjenu za dva kondenzatora od 22000 uF / 80 V (moraju biti novi i ispravni) dajem instrumente ugradbene, nove, nekori¹tene. Dajem u zamjenu do 4 komada u bilo kojoj kombinaciji:...

P: Aku modul 12V 7Ah
kapacitet ..na mail

Imam viska
1. BPlan EFIKA 2.3 2. CardReader MSR900-33B =2 komada MB Adlink NuPRO-775 PM 1004 STAR TUP 900 Ako se tko hoce igrati,.. cijene dogovorljive Hacker
1
1