Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

otpornik (pomoc)
U co2 aparatu mi je vrisno otpornik, jednostavno se grije i skurio podnozje gdje je bilo zalemljen. ima ove boje na sebi: plava,bjela,bjela,zlatna Koje je vrijednost? hvala
7
7

Re: Mo¾el li tinjalica izmeðu faze i zemlje izbit fidovku?
Probir¹tift je tinjalica izmeðu faze i zemlje, pa vidi sam.
2
2

kako skupiti 300 bolonjskih bodova?
...a da se ne zavr¹i sveuèili¹ni studij? Mo¾da se pitanje èini èudno, ali najozbiljnije me zanima kako skupiti 300 bodova kako bih si omoguæio bolji status u tvrtki i danas sutra polaganje...
40
40

Znaci , da pojasnim pitanje.....
Maksimalnu struju koju smijem poslati na le diodu je 35mA jel? A da joj ne smanjujem vijek trajanja. Znaci za ovu crvenu diodu koja trosi 2V , a spajam je na napon 12V potreban mi je otpornik od 285...
7
7

Le Diode i mCd?
Ove led diode sa razlicitim jacinama svijetlosti : 20mCd, 1150mCd, 4200mCd, 10000mCd, rade li one sve na isti napon ili im je napon razlicit?
1
1

ultrazvucna plasilica
Pozdrav grupi! Imam jednog kolegu na poslu koji zivi na selu i po noci mu se bas tamo negdje od 1 poslije ponoci do 4 sata ujutro oko kuce motaju psi lutalice. Ni jednu noc ne moze mirno spavati od...
14
14

ethercon
Ima li kod nas u HR za kupiti ethercon konektora? Ako nema, ima li netko informaciju gdje bi se mogao vani naruciti, ili da se prikrpam nekome uz narudzbu... Danijel

1,5v lamp s 8 led dioda ..
Dobio relativno novo-naravno neispravno Netko je vec prckao po minijaturnoj plocici u Led lampi ! Vidim da ima dva sms tranzisotora, par smd kapaciteta, elko.. Ima li tko shemu sklopa na 1,5v/2 tranz....

kruzni kontakt za telefon
Jel ima netko ideju gdje kupiti ovo nesto slicno tome sluzi da se telefonski kabel ne zamota u krug.
4
4

Elektronska cijev
Radi se o staroj Iskra-Cerberus vatrodojavnoj centrali. Ima na sebi tri identicne elektronke. Na njima pise PSR28, proizvodnja Siemens-Cerberus. Na internetu nisam nasao pandan, a ni taj tip nitko...
1
1

Cross: Kako Stereo 'pretvoriti' u Mono?
Prastari mono VHS hoæu iskoristiti kao RF-modulator za DVB-T prijemnik, a ne mislim ulagati jer: Prastari TV bez direktnih ulaza jo¹ nije umro, a ka'æe, ne zna se! I eto malog problema: Kako Stereo...
27
27

reflektor/kuciste
Nakon kratkog eksperimentiranja sa video lightom dosa sam do zakljucka da trebam napravit svoje jer je ovo vecinom dostupno preslabo (10-20w) a komercijalna su preskupa (2000+ kn). Bateriju i vecinu...

visezilni koax kabel?
imam mini kameru za nadzor sa patrljkom od 20 cm kabla i trebao bi to produziti, pa bi trebao 2 ili 3 zilni kabel sa oklopom (ton i nije bitan) Jel ima toga u ZG?
4
4

51 High-tech Practical Jokes for the Evil Genius
Zeli li netko pa da postam na binse?
20
20

©tedna ¾arulja TE® 20w
Znam da je veæ bilo ali da ne izmi¹ljam toplu vodu. Znaèi nakon èitavih 30-tak dana je stala ne mo¾e se upaliti. Samo povremeno pri poku¹aju paljenja napravi blink. Sama cijev je malo vjerojatan...
6
6