Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Gdje do sljedeèeg....?
Pozzzz.... Dali je neku u Hr. kupovo Liquid tin i Uv curable solder mask, neznam gdje vi¹e da potra¾im pa ako neko ima kakva info neka podijeli... Thx...

Gdje naci ovakav pot?
Pretrazio sam Farnell ali nisam nasao tocno ovakav, gdje da trazim? Hvala.

K: 220V > 12V/200mA nestabilizirano 2 kom
mo¾e tu, Zagreb, sutra... lp, Hrvoje
6
6

Manli PCI fast serial RS232 4 port
Manli PCI fast serial RS232 4 port 50kn/kom Novo, vise komada, niza cijena 098/9832219

olympus u700 bijeli ekran pomoc!
pao mi je fotic, bar mislim da je, jer kad sam ga ukljucio pokazivao mi je bijeli ekran, tj prvo je izgledao kao los prijam na TVu cijela slika je isla prema gore... a zatim skroz bijelo. pa me zanima...
6
6

HP Jack
Dobio sam zadatak da nadjem jack za punjac HP-a jer je postojeci izgleda otisa u vjecna lovista. Naravno da mi treba onaj vrag s iglicom, pa di to nac (ebay naravno dolazi u obzir). Uopce kako se zove...
22
22

BCD switch
Pozdrav Molio bih ako netko zna gdje u HR kupiti mehanicki BCD switch. Treba mi verzija sa up/down tipkama, sirine 10mm, visine 30-33mm. Slika na:

Malo OT... Pritisni prekidac gdje u ZG?
Pozdrav grupi.... Imao bih molbu, ako tko zna gdje bih u ZG mogao nabaviti (kako su ga deklarirali u Chipoteci) pritisni prekidac crveno zeleni kao ovaj na linku ispod... Odnosno tko bi recimo mogao...
2
2

Kontroler za AC 15kw elektromotor -- V.02
Pozdrav. Evo ovakva je situacija. Imam 500V/25A istosmjerni ulaz kojeg bi preko AC kontrolera/invertera trebao spojiti na izmjeni?ni elektromotor. Ovo je motor koji je u pitanju: Gdje nabaviti takav...
9
9

Idealan postotak RH u % u elektronickim laboratorijima i sl. prostorima
Dakle, ono sto me zanima je idealan postotak relativne vlaznosti zraka u labu a da ne dodje do eventualne nezeljene korozije i sl. na opremi? Hvala!
15
15

2SD831
Pozdrav narode, ima i ga tko? Treba mi jedan komad! zamijena? Hvala
3
3

Re: BatchPCB

Pomoè oko agregata
Pozdrav, Dali mo¾da netko ima informacije o elektronici agregata, shemu , zamjenu (slike na elektronika binaries) Hvala

modem na fax direktno?
Da li je moguèe poslati fax na fax ureðaj pomoèu obiènog starog modema s time da bi fax i modem bili povezani direktno sa kablom? Hvala
2
2

Daljinski na zicu?
Pozdrav, mozda je pitanje malo glupo ali me zanima da li je ikako moguce spojiti daljinski sa IR diodama direktno sa zicama bez nekih posebnih preinaka kako daljinskog, tako i uredjaja koji se...
3
3