3.5mm na 3.5mm audio kabel

Da li negdje ima muski 3.5mm na zenski 3.5mm audio kabel od kojih par
centimetara, ali da je muski dio uzak i eventualno malo duzi od
standarda, jer mi ne udje do kraja u mobitel kad je zastitna maskica na
njemu... pa ga moram vaditi iz maskice da bi standardni (ovakav) kabel
radio:

http://i.imgur.com/O9V8HIs.png

E sad kako je vec narucen Love Mei case sa Gorilla staklom i 8 sarafa,
nema mi bas nekog smisla nositi kacavidu sa sobom da bi mob spojio na
liniju kad mi zatreba. A i sama aluminijska maskica nema smisla ako ce
se cesto vaditi iz nje. (
https://www.youtube.com/watch?v=fWps9jNZM6w
)

Hvala!

Re: 3.5mm na 3.5mm audio kabel
8.9.2014. u 19:46, Dakky je napisao/la:
/cut/

Prevencije radi...

Sorry, morao sam to komentirati. :)

Re: 3.5mm na 3.5mm audio kabel

Sve u redu, stavit cu ga, a ne radim na bausteli :) Da stvar bude gora,
nezaposlen sam i mob od 2000 kn je overkill, pa nedaj boze da padne i da
se razbije.

Re: 3.5mm na 3.5mm audio kabel

Kod zalivenih utikaca cesto mozes obrusiti dio plastike oko metalnog
dijela konektora, ako je to dovoljno...Ali ne znam da ima duzih
konektora takvog tipa...
Druga mogucnost je da kupis sa ebaya bluetooth prijemnik (par dolara) i
strimas audio preko bluetootha od moba...

Re: 3.5mm na 3.5mm audio kabel

Znam da mogu obrusiti, to mi je jasno, hvala svejedno...

Ja bi samo konektor-adapter koji je dugacak npr 4 cm, dakle donji dio
konektora je isti kao sto je i standardni, ali gornji dio je duzi da
udje u sve moguce maskice :)

Hvala na ideji za BT ali mislim da to nije to? mozda se varam? Baterija,
punjac, zafrkancija.... ako je stvarno par dolara na ebayu ili DX-u
uzmem jedan pa probam :)

Re: 3.5mm na 3.5mm audio kabel

Rekao bi da tu nije problem u ne dovoljnom ulazenju.
Konektor treba biti 4 pinski,masa, dva pina za pina za stereo, i jedan pin
za mikrofon.
Guranjem tro pinskog radis sluseve i dobro ti radi kad sjedne malo dublje,
kad slusa vise nema.
Tro pinski originalni, kao na slusalicama  ima raznak pinova prilagodjen
uticnici a extra kupljeni ne.

Re: 3.5mm na 3.5mm audio kabel

Hm ne znam, nema mi logike kad normalne slusalice sa 3 pina rade
normalno, a ako su ukopcane preko maskice, onda ne

Re: 3.5mm na 3.5mm audio kabel

A gdje je logika da na tom prikljucku imas stereo i mikrofon na 3 pina?

Re: 3.5mm na 3.5mm audio kabel