Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

strujni transformator
Da li je kod strujnih transformatora .../5A bitno kako je trafo okrenut (s obzirom na tok struje/energije)? Da li je bitno koja je stezaljka sekundara (S1 ili S2) pritom uzemljena? ©to ako postoji...
1
1

napajanje na motoriæ
Pozdrav! Mo¾e li se kompjutersko napajanje iskoristiti za okretanje motoriæa brisaèa za pecaru?
3
3

unutarnji otpor
Za¹to naponski izvor ima relativno velik unutarnji otpor? Za¹to zbog toga pripadno galvansko odvajalo (kod naponskih mjernih krugova) mora imati ulazni otpor barem 1MOhm?
2
2

auto relej 80A di kupiti ?
radi se o "auto releju" kojeg nemogu nigdje naci u ZGu u principu to mi sluzi za vitlo za kvad. moze netko pomoci mozda ? preko Ebaya mogu i ja naruciti ali nemogu cekati mjesec dana shipping radi se...
14
14

program za simulacije??
dal netko zna koji program za izvoðenje elektronièkih simulacija? hvala
8
8

Susilica-senzori
Pozz. Radi se o susilici Whirlpool AWZ7466 nakon 7-8 sekundi od pocetka ciklusa iskljuci grijac i do kraja ciklusa puse samo hladan zrak, dakle grijac pocne grijati i nakon 7-8 sekundi na upravljackoj...
7
7

ATX prerada
Pozdrav Imam atx kompijutersko napajanje na kojem bi htio omoguciti regulaciju napona 0-12V. Napajanje je izvedeno sa IC-om SG6105. Koje bi sve preinake trebao napraviti da dobijem regulaciju na...
3
3

Pitanje sciloskop
Pozz grupi i sve najbolje u novoj godini. Pitao bih vas na ¹to je potrebno obratiti pa¾nju kod kupovine osciloskopa? Spremam se u nabavu dotiènog na e-bayu a tamo je stvarno ¹aroliko dru¹tvo. Za...
1
1

Q:LG 32LB75 firmware
pozdrav svima jel netko moze pomoci i reci gde mocu skinuti najnoviji firmware za LG 32LB75 ili ako netko ima da mi posalje na mail i naravno postupak fleshanja lp

Zamjena za tranzistore?
Crkla jedna grana invertera na monitoru Scott 15"... radi se o smd tranzistorima AG (2SA1729, PNP, 50V, 1.5A, 50/150ns) i CF (2SC3650, NPN, 30V, 1.2A, b=1500) jel ima neka zamjena za njih posto...
1
1

Lak za zicu
Imam jedan problem. Gdje mogu nabaviti / kupiti / posuditi lak za izolaciju bakrenih zica. Ostetili su mi se namotaji na jednom motoru pa bi to trebao nekako popraviti. Nisu jako osteceni ali ipak.
4
4

ledica za maglight aaa baterija
Ima li je gdje za kupiti? Chipoteka?

IEEE èlanak trebam
Nisam èlan, a trebao bi mi ovaj èlanak Pa ako netko ima pristup i dobre volje da mi uèini tu uslugu, bio bih zahavalan.
1
1

Q: minijaturni low pass filter
htio bih spojiti full range linijski audio signal (20-20000Hz, 2V-pp) na izlazno pojacalo na koje je spojen subwoofer. pojacalo nema nikakve ton kontrole, pa bi niskopropusni filter (
15
15

Micronet Powerline Adapter
Pozdrav grupi. Trebam savjet. Imam adapter naveden u naslovu koji se pokvario bez nekog vidljivog razloga. Zanima me isplati li se to popravljati i mo?e li tko to uraditi? Hvala!
1
1