Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

EPROM Programator iz ERWO Elektronike
Pozdrav grupi Dali ima tko upravljacki program za taj programator ? Projekt je prvotno objavljen u 3 broju te ponovno u 18 broju.

Tra¾im elektronièara :-)
trebam jedan "mali" sklop(navodno nikaj kompliciranog za onog koji zna) shemu za sve kao i za PCB plo=E8icu imam dijelovi su svi nabavljivi u Hr. shemu =B9aljem na mail, pa onda dogovorimo cijenu...

Gdje kupiti izolirane vodièe?
Pozdrav. Radim pojaèalo pa mi trebaju vodièi za unutra¹nje o¾ièenje ureðaja. Zanima me gdje je u Zagrebu moguæe kupiti kabele na metar. Presjek 2,5mm^2, 1,5 mm^2 i neki jo¹ manji presjek. Na...
8
8

?? Kuæi¹te neispravnog ureðaja trebam
Ako tko ima kakav neispravan ureðaj - najzgodnije bi bilo da je ne¹to tipa satelitski/digitalni prijemnik to su ti gabariti od prilike, trebao bih kuèi¹te... dimenzije pribli¾no ¹-25 d-20 v-5 cm...

Pitanje o buksnama
Postoji li buksna koja bi ukljucivanjem banana konektora u istu recimo prekidala neki prekidac ili kontakt. Dakle da je mehanicki ugradjen u buksnu.
18
18

Pomoc: Elektricne instalacije - proracun - autocad
Bok! Imam jedan zadatak gdje je za jednu graðevinu instalirane snage 9KW potrebno odrediti kabele i automatske osiguraèe. Zatim treba nacrtati jednopolnu shemu instalacija i ormariæa u autocadu....
2
2

Generator
Jel postoji generator koji osim iznad magneta koji se okrecu imaju zavojnice izmedju osovine i rotora ?
6
6

Unimer45 / MI7043
Eh... danas mi pao moj voljeni i prvi instrument.. :-( pao je ocito na pipalice jer je pukla plastika gdje se uticu pipalice... jel ima tko mozda neispravan a da je ta plastika citava... posto je pao...
7
7

konektori za led
zna li tko gdje nabaviti ovakve mu?ke i ?enske konktore za spajanje ovog led-a
1
1

Shema za vremenski prekidaè!?
Prvo pozdrav svima na grupi. Kao ¹to pi¹e u subjectu trebala bi mi shema za vremenski prekidaè. Znaæi prekidaè bi trebao ukljuèiti ventilator i dr¾ati ga ukljuèenog recimo 5 min. pa...
6
6

pwm za 12V pomoc
Mo¾e li mi netko preporuciti shemu za regulaciju smjera i brzine vrtnje motora na 12V vjerojatno od brisaca za auto. Trebao bi mi neki regulator sa npr. potenciometrom koji se okrece u lijevo ili...
1
1

otpor uzemljenja
Da li je jo¹ uvijek na snazi pravilo da kod tla koje ima specifièni otpor veæi od 250 Ohmm, otpor rasprostiranja uzemljivaèa mo¾e biti veæi od 20 Ohm? Da li to znaèi da na kamenitom tlu gdje je...
5
5

Re: 12/220V - 5KW
:))) Hi, 5000 / 12 =3D 416 A Peak je (tako pise) 10 kW, zna=E8i trenutno i preko 800 A Ma sitnica. Po=B9to je made in ROC, prikljucni kablovi su sigurno bar 4 mm2, sa = =B9tipaljkama na kraju :)))
12
12

Problem sa Schneider TV-om
TV jednostavno prestao raditi. Bilo je to po ljetnim vrucinama, u doba grmljavina i praznjenja elektriciteta. T V prestao raditi sam od sebe, mada nije udario grom direkt, mozda kakvo atmosfersko...
1
1

Pitanja iz automatike za iskusne...
Kako povezati bilo kakav senzor na PC ra?unalo ili smartphone? Radio bih nekakav prototip koji bi se kasnije (ako uspije) trebao serijski proizvoditi kao integrirana cjelina. Radi se o HW + SW...
1
1