2 kondiæa do¹la iz kine - fake il i original? molim pomoæ

naru=E8io sam 2 kondi=E6a na eBayu,iz kine, Nippon MKH 22.000uF 63V, dana= s=20 do=B9la.. no, sumnjivo mi izgledaju, kao da su kori=B9teni, poturpijani=20 pinovi za lemljenje i jedan (na slici lijevi) ima na + izvodu crnu fleku =

koja ostane kao da ne=B9to explodira...

slike su na:

jel mi mo=BEe tko pomo=E6i i re=E6i da nippon uop=E8e ima tih kondenzator= a ili=20 je to kineski fake?

pozdrav grupi!

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

slike su na:

jel mi mo¾e tko pomoæi i reæi da nippon uopèe ima tih kondenzatora ili je to kineski fake?

pozdrav grupi!

Ovo je kori¹teno 100%.

Nikad mi nije jasno kako idete ¹tediti na velikim kondenzatorima. Cijene im nisu neke drastiène a dugo, uvjeti skladi¹tenja moraju biti propisni, tj, da ih se dr¾i na malom naponu. Misli¹ da to kinezi rade?

Reply to
coin

slike su na:

jel mi mo¾e tko pomoæi i reæi da nippon uopèe ima tih kondenzatora ili je to kineski fake?

Jesi siguran da nisu used....dosta ih prodaje ali mali slovima sastrane na opisu napi¹u used.....?

Reply to
mtech

evo ti link pa provjeri:

Sanjin K.

slike su na:

Ako ima¹ sreæe, netko ga je (radi testiranja?) nabio na 50-ak V, a onda ga kratkim spojem IZBIO. Naravno, pri tome je lijepo bljesnula iskra....

age

nas

ora ili

na

pisalo je na eBay stranici na 2 mjesta da su novi

ma mu=E8i me to =B9to jo=B9 mogu pro=E8i pod nove ali jedan oko + pola im= a crno=20 od iskrenja...

s druge strane dali proizvo=F0a=E8 uop=E8e proizvodi taj model? to ne mo= gu=20 nigdje na=E6i...

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

Hmm, imam neke elektrolite stare najmanje 20 godina u podrumu.. kapacitet im je isti kao dklearirani ... sad da li im se ESR promjenio .. neznam, ali ovo ¹t ose skaldi¹tenja tice hmm, na ¹to uopce utjece lose skladistenje kod parametara kondica ?

Reply to
grizli

Jesi izmjerio kapacitet? Da nije unutra jo¹ jedan manji kondenzator od 3300 uF? :)

One nogice su mi fest premale za toliki kapacitet...

Reply to
drstoka

pisalo je na eBay stranici na 2 mjesta da su novi

ma muèi me to ¹to jo¹ mogu proèi pod nove ali jedan oko + pola ima crno od iskrenja...

s druge strane dali proizvoðaè uopèe proizvodi taj model? to ne mogu nigdje naæi...

kolko vidim iz datasheeta najveci 63 voltni kondic je 10000uF ( EKMH630VSN103MA50S)... dakle mogao bi biti plagijat... probaj kontaktirati proizvodjca direktno i postaviti pitanje

pozdrav

Reply to
Fastah

koliko su te kostala s postarinom, te koliko je jeftinije nego u farnellu recimo ?

do¹la.. no, sumnjivo mi izgledaju, kao da su kori¹teni, poturpijani pinovi za lemljenje i jedan (na slici lijevi) ima na + izvodu crnu fleku koja ostane kao da ne¹to explodira...

--
Jedan trenutak sreæe vrijedi tisuæu godina slave
Reply to

lu

14$ oba sa po=B9tarinom
Reply to
Active Phase Switching

Gledao sam ih pred jedno mjesec dana, pa isao provjeravati... i nisam na=B9= ao taj napon/kapacitet... pa nisam naru=E8io.

Ne bi rekao da su koristeni, to sto je crno oko prikljucka moze biti da se = tako rade - elektrootpornim varenjem, ali definitivno nisam siguran u auten= ti=E8nost...

Ako uporedis sa nekim drugim kondima mozes vidjeti da za tu cijfru dobijas = jedan duplo manjeg kapaciteta... ponuda je sumnjivo predobra!

Reply to
z.shenda

a=B9ao taj napon/kapacitet... pa nisam naru=E8io.

se tako rade - elektrootpornim varenjem, ali definitivno nisam siguran u= autenti=E8nost...

jas jedan duplo manjeg kapaciteta... ponuda je sumnjivo predobra!

najvi=B9e mi bode u o=E8i to =B9to pinovi nisu zaobljeni nego su ravni i =

na=B9iljeni !

A kod snap-in kondi=E8a koje imam od tog proizvo=F0a=E8a a i od drugih, n= isu=20 takvi... malo su svinuti i tek pri vrhu =B9iljati...

vidio sam na netu da ih nippon uo=E8e nema... :-(

ide pritu=BEba na eBay i negativna ocjena seleru ako to ne rije=B9i u moj= u=20 korist....

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

To je sve bezveze, mozda su dobri ..

Izmjeri kapacitet-.

Izmjeri ESR izmjjer i jel drzi deklarirani max napon

najvi¹e mi bode u oèi to ¹to pinovi nisu zaobljeni nego su ravni i na¹iljeni !

A kod snap-in kondièa koje imam od tog proizvoðaèa a i od drugih, nisu takvi... malo su svinuti i tek pri vrhu ¹iljati...

vidio sam na netu da ih nippon uoèe nema... :-(

ide pritu¾ba na eBay i negativna ocjena seleru ako to ne rije¹i u moju korist....

--
[...]

jel pise na aukciji da su genuine ili? moze link od aukcije? kao sto grizli kaze izmjeri ga... probaj ga prikljuciti na 50V-60V i provjeri da li se grije ili sta... mozes ga ostaviti tako pod naponom 1 dan... grijanja ne bi smjelo biti... zatim ga isprazni i ponovo provjeri kapacitet, esr, d ili koji vec instrument imas... takodjer ostaviti ga bez tereta napunjenog da vidis kako drzi... taj mora drzat par dana da se ne isprazni...

kakav je onako po tezini? pitam zato da nije neki mini kondic unutar kicista...

pozdrav

Reply to
Fastah

Navodno su neki ispitivali elektrolite izvuèene iz radio-ureðaja u more oborenih zrakoplova za vrijeme WW2. Bili su ispravni!

Dobar savjet za izradu fake-kondova: Treba dodati i ne¹to olova u kuæi¹te....LOL

Eto, rije¹ili ste mi misteriju. Od sad mogu kupovati velike elektrolite bez obzira na starost i skladi¹tenje. Hvala vam obojici.

Reply to
coin

Ako elektroliti dugo vremena stoje ispra¾njeni, mo¾e doæi do propadanja tankog sloja oksida na ploèama koji slu¾i kao izolator. Kad takav elektrolit spoji¹ na napon, doðe do kratkog spoja i elektrolit mo¾e¹ baciti. To je ono ¹to sam proèitao na puno mjesta, ali nisam nikad vidio u praksi. f

Reply to
filiplolicREMOVE

Znali su 'crkavati' i oni stari, nonLowESR-kondiæi....