18650

Di kod nas nabaviti doticnu bateriju i punjac...

Sve gledam blizu talijanski i engleski ebay i svi imaju svoje punjace sa baterijama ali i sa svojim utorima, opet moram kupovati adapter za spojiti kod nas..

A u Chipoteci baterija 60 kn, punjac 130. Za 190 vani dobijem i punjac i adapter na nas socket i par baterija.

Zar je moguce da nema kod nas po nekoj razumnoj cijeni?

Kupio ovo:

Poz

Reply to
Dakky

Bez uvrede, al kaj si novi na ebayu, neznas potraziti manju cijenu(vezano i na zarulje od prije)? Ovo tvoje kosta 10funti, a ista takva svjetiljka(ista ledica nutra) sa punjacem i 2 baterije kosta 9.99funti, i eu plug ima, netreba adapter...

i jos

Dok tak nekaj kupujes, malo vise treba traziti, sortirati po cijeni, limit cijene staviti i lako se najde takva stvar i za do 50% manju cijenu(u odnosu na onu koja se medju prvima pojavi kad upises u trazilicu, tj. Best Match) ;)

Reply to
nizz

A on kosta...?

Za 190? Vani to dobijes za 50 kn!!

Vrlo moguce.

Sve sta bi te za pocetak moglo zanimati, a vjerojatno i vise od toga:

Ima toga dosta ali ako ces i nakon citanja ta 2 thread-a jos imati kakvih pitanja - pitaj :-)

--
Chupo
Reply to

Ne radi se o tome nego o sugavim Kinezima kojima treba 2 mjeseca da posalju stvar.

Pogledaj malo tracking za ovu narudzbu: RB452548734CN

na ips.posta.hr kaze da nije ni napustio paket Kinu

A na track china post...

Mislim sta..... ko tu koga?

Tako da mi je draze naruciti od Engleza pa makar skuplje platio, bar je tu u 5-6 dana i ako nesto ne radi lakse je rijesiti reklamaciju itd.

Reply to
Dakky

Èitao sam na PcEkspertu da Kinezi vi¹e ne ¹alju stvari koje imaju baterije, valjda je bila neka eksplozija litijske baterije u paketu u po¹ti pa sad idu na sigurno. Ne znam koliko je informacija toèna.

[.Night.]

Nedavno sam naruèio 3 baterije i punjaè za Samsung S2. Kupio od prodavaèa iz HK-a, a paket do¹ao iz Njemaèke. ©to, kako, za¹to, nemam pojma, bitno da je do¹lo :) f

Reply to
Filip Lolic

koliko ti treba baterija?

Reply to
spleen

O kojem se konkretno sajtu radi? Nedavno je bila prièa ba¹ ovdje na newsima da Banggood ima skladi¹te u EU pa zato predmeti sti¾u vrlo brzo i bez PDVa.

[.Night.]

Dvije plus 1 punjaè. Ipak sam narucio i ovo sto je nizz savjetovao... tako da cu dobiti 2 svjetiljke i 1 punjac...

Reply to
Dakky

U biti lazem, samo jedan komplet 1 baterija + 1 punjac

Reply to
Dakky

ok, ako trebas koju bat, javi pa ti posaljem (ako nisi iz osijeka...)

Reply to
spleen

Pa trebam 1 bat i 1 punjac... koja je cijena? Javi mi na mail...(samo reply lupi)... Iz Rijeke sam....

Reply to
Dakky