Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?
treba mi jedan S9015, a u Elektronik centru ga nemaju. :( specifikacije: Type - p-n-p Collector-Emitter Voltage: -45 V Collector-Base Voltage: -50 V Emitter-Base Voltage: -5 V Collector Current: -0.1...
19
19

konektor na vodiè
6
6

AC regulacija napona
Bok Imam potrebu za regulacijom izmjenicnog napona od 0-230V struje max 0,5A... i jos k tome da je galvanski izoliran od mreze... dosao sam na ideju da uzmem dva ista transformatora i da ih kontra...
7
7

LED driver-inverter
LED drajver modul: 4H+V3416.001 /B To je od nekog Grunding TVa ima sliku par minuta i zgasi se pozadinsko osvjetljenje. 24V na ulazu je stabilno
1
1

Najbolji konektori za signalne zice?
Koji bi bili najbolji konektori za medjusobno povezivanje stampanih plocica ili za povezivanje stampanih plocica s uredjajima tipa frekvensijki pretvarac, relay-i i slicno? Mislio sam koristiti JST-XH...
4
4

Shema za transistorsko paljenje ledice ovisno o fixnom ulaznom naponu
Ekipa, moze li shema(i proracun) za ledicu koja ce se upaliti samo ako je dovedeni napon 4.55V sa nekog elementa. Elementi su: tri otpornika, zener, ledica i NPN transistor:-) Napajanje 12V-14.4V....
15
15

AudioXpress casopis
Ima li tko free download link ili pdf of AudioXpress casopisa iz veljace 2005 moze i cijela godina :-) pozdrav
5
5

Gdje kupiti èetkice za brusilicu u ZG-u?
Valjda pitanje je elektronika? :) Hvala!
3
3

Max potrosnja el. energije
U novijoj zgradi (1970. na ovamo), kolika je maksimalna konstantna potrosnja el.energije na monofaznom sistemu? Recimo dakle da su zice novije i da se pravilno rasporede potrosaci po...
10
10

Mjerenje vremena isklopa FID sklopke
Pozdrav, sam referat na ovu temu, a mene samo interesuje kako bi to moglo da se izra
17
17

time delay(60sec) relay kit za prednja svjetla
Ekipa, zna li netko gdje naci (url) relej za prednja svjetla za odgodom uka o bi IDEALNO! htio bih smanjiti initial load akumulatora prilikom paljenja motora, jer mu svjetla stalno rade.
12
12

Printeri - skoro da poklanjam
On 24.5.2017. 10:25, Bukofsky@work wrote:
1
1

Ispitivanje HID-balasta?
Kako ispitati ispravnost ovoga bez skupe HID-zarulje? Centar rasvjetnih tijela: veliki izbor rasvjete, više od 15000 artikala svjetkih poznatih proizvođača rasvjete. Vrhunski i kvalitetni...
1
1

Usteda s LED rasvjetom?
zamijenili s 15W ledicama. Stig'o obracun potrosnje i kaze da smo u zadnjih 6 mjeseci potrosili samo 22 posto MANJE energije!!?? WTF???
3
3

Manual za usisivac Zepter PWC-600?
Zna tko gdje naci manual i/ili service manual za navedeni usisivac? Kad se upali se nakon par sekunda javlja signal: beep - beep - beep - beep... i zmiga lampica a ako se u medjuvremenu (prije nego se...
7
7