Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Nesto o facebooku i e-mailu
Kako poslati poruku nekome tko ima facebook na privatni mail - ako ga ima navedenog uz facebookov e-mail? Ili kako doci do facebook e-maila s necijeg fejsa da samo on vidi poruku?
3
3

LCD monitor problem
imam jedan stari LG 22" W2234S koji vec 2 godine stoji u kutiji na tavanu jer sam ga zamjenio drugim monitorom.. Sestricni crkao njen monitor pa rekoh evo ti ovaj LG, no izgleda da se od stajanja...
6
6

Podjela napajanja iz jednog DC izvora
Mo¾e netko sherati shemu kako najlakse napraviti da 12V ( iz 220/12V pretvaraèa ) podjelim na 8 izlaza od 1,5 VDC ? H.
7
7

Door alarm sa odgodom
Trebam ovo sa podesivim intervalom ( po dogovoru i mogucnostima ) i diskretnim alarmom ( da ne vristi ) Ponude molim na info (at)

Hw ili sw internet proxy
Recimo imam s jedne strane paricu sa stalnim pristupom webu a na drugoj lokaciji komp koji se moze povezat na web. Treba mi softversko ili hardversko rjesenje povezivanje te dvije lokacije putem...
10
10

laptop punjaèi i kabeli - eBay?!?
nije mi jasno....komad kabela sa DC konektorom za laptop 3.50$ ....a kompletan punjaè 18.5V / 3.5A sa kabelom/konektorom, sve originalno upakirano; 6.5$ pa zar je moguæe da onako kompleksna...
6
6

idejno rje¹enje za "prekid tracer" ?
upravo mi Filip dao ideju....èesto sam muku muèio kada bih zakrimpao UTP kabel i spojio tester koji bi pokazao da neki od konektora oèito nisu sjeli kako treba....tada sam nerijetko pribjegavao...
4
4

Tin whiskers fotke
Napokon sam u svom brlogu pronasao komad hardwarea na kojem su se uspjeli razviti :) Fotke na binariesima ;) f
2
2

Smart pin
kupujem ili se za nekaj mjenjam. za HP punjaè sa iglicom, trebam samo kabel sa muskim konektorom, tj. pregoreni punjac.
12
12

Elementi na slici
Na prilo¾enoj slici dva zaokru¾ena elementa , pretpostavljam da su to kondenzatori, pa me zanima dal itko zna u kojoj su jedinici izra¾ene vrijednosti na njima, dal u uF il nF? Inaèe je rijeè o...
25
25

Nepoznati promjenjivi induktivitet
Znaèi u shemi imam simbol za promjenjivi induktivitet, onaj slièan kao transformator, znaèi, dva ulaza za primarnu zavojnicu, dva izlaza za seku ndarnu i jo¹ jedan izlaz negdje u sredini...
17
17

projektor umrijo
Projektor InFocus IN2102 je "umro" tijekom rada. Ne reagira na nikakve podrazaje i ne daje nikakvu indikaciju. Na lampi ne pise nikakva oznaka. Moze li se lampa kako ispitati? Nesto drugo provjeriti?...
2
2

TV Fuego se sakljucao
TV se sam zakljucao, trazi kljuc Model je : FE-21PF3T Dal netko zna koji broj ukucati ? Hvala na pomoci
5
5

auto kamera problem
nabavio sam malenu parking auto kameru koja sa isporucenih 5 m video kabla i 1,5 m napajanja radi odlicno. kameru sam mislio koristiti za video nadzor, medutim, kada sam spojio kameru na 15 m...
9
9

kondenzatori za mbo
Pozdrav svima, Zanima me gdje se mogu nabaviti kvalitetni elektrolitski kondenzatori za popravak maticne ploce? radi se o starijoj soltekovoj maticnoj ploci; vise je uspomena nego sto stvarno...
7
7