Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Kuèi¹te za baterije 18650
Bok! Jel zna netko di bi se dalo kupiti kuèi¹te za 2 (serijski) Li-ion baterije u HR ? Thnx !
3
3

stakalce od stolne halogen lampe?
jel ima tko okruglo stakalce na onoj maloj stolnoj halogenki...lampi....? ima tih lampi po 30-40kn....ali sve neki jajoliki, eliptièni oblici onog dijela gdje je sama ¾arulja...a meni treba ba¹...
1
1

HMI ®arulje
Ovako, imam jedan reflektor sa HMI ¾aruljom od 2500W, kako nemam ¾arulju moram ustvrditi jeli sve ok prije engo se naruèi. Znaèi imam prigu¹nicu i visokonaponski upaljaè od 10kV, koliko sam...

Jedno pitanje o mikserima
Znaèi imam postaju koja zauzima 455-458kHz. Ako postavim lokalni mikser n a 455kHz spustit æu ju na 0-3kHz. Ali isto tako ju mogu spustit na (-3)-0 ako oduzimamo u drugom smjeru. Ali isto tako ako...
11
11

Bu¹ilica LIDL
Da li je tko probao? Thx http://www.lidl.hr/cps/rde/xchg/SID-C0D94913-01BBD647/lidl_hr/hs.xsl/index_31217.htm
4
4

Ni-Cd baterije za aku busilicu
Stara baterija mi je krepala pa bih naruèio ovakve baterijske èlanke. Samo nisam ba¹ siguran da bi ovi izdr¾ali velike struje pra¾njenja kod aku bu¹ilice. Zato trebam preporuku za pouzdane...
8
8

©to 15KV radi ¹perploèi...
2
2

Upit? Switcher, struja
Bok Svima Imam mali problem ali nisam vièan struji... Imam neki switcher 10W ukupna snaga pise 5V * 2A. Dali ce raditi na 12V*1.5A punjacu? Unaprijed Hvala
12
12

Li-Ion Battery Analyzer
Nije Cadex C8000, ali... Br

LCD za Nokiu E75 i SE W705
Imam viska 4 potpuno nova LCD-a za Nokiu E75 i jedan za SonyEricsson W705, pa ak nekom treba povoljno, nek mi se javi na mail.

Koliko UPS trosi?
Malo cudno pitanje, al nikad nisam razmisljao o tome. Koliko obicni offline (jeftinjak) UPS trosi prilikom punjenja akumulatora, i koliko trosi kad je baterija puna. Ako je netko mjerio ili zna...
5
5

recikla¾a 56K PC modema?!?!?
imam moguænost dobaviti ¹leperèiæ 56k PC modema... dal da samo poèupam dolje releje, optokaplere, gretz i buzzer te ostatak jednostavno proslijedim u EE otpad ili kaj?! vidim da su takvi releji...
17
17

relej ¾migavaca + LED????
kaj napraviti da nakon ¹to se stave LEDice za ¾migavce, relej normalno blinka....jer ovako samo ostane upaljen i neæe blinkati.... imam onaj serijski relej na motoru....sa samo 2 kontakta tj...
10
10

RGB diode - constant current driver
Kupio sam ovaj constant current driver: i ove RGB diode: Da li moze bez problema taj 1 driver(925mA max) napajati 1 rgb diodu(cca. 1A ako radi istovremeno R G i B), sa izvorom napajanja 5V? Sama...
3
3

Ima li netko matematiku
za filter u radio tehnici poznat pod nazivom collinsov. filter se samo zove jer ima Q, a osnovna svrha mu je transformacija impedancije. Moze prilagodit bilo koju na bilo koju impedanciju. Ili misli...
1
1