100 LED s e-baya i Carina?

Mislim naruciti ovo (ili slicno) za DIY rasvjetu hodnika:
http://www.ebay.com/itm/LOT-1-20-10-50-100x-Star-Base-1W-Warm-White-LED-Light-Emitter-diodes-110LM-3000K-/370770771985?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item5653a90011

Cijena 19.88 US$, (cca 118 kuna).

Mislim to pospajati na 8 paralela sa 12(11-10) ledica u seriji sa ovim
napajanjem koje imam:
http://www.ebay.co.uk/itm/Burroughs-B25-PS-150W-36V-4-2A-Power-Supply-/231025036127

- Hoce li biti problema s carinom/Pdv-om zbog kolicine ili moram
narucivati manje kolicine?

Posto je napajanje 36VAC, kako najjednostavnije rijesiti titranje?

Re: 100 LED s e-baya i Carina?

Gdje si procitao da je 36Vac?

Re: 100 LED s e-baya i Carina?

Pero (Klicov), makni SPAM za reply

Re: 100 LED s e-baya i Carina?

javio se Pero iz buducnosti :)

Nije bit pitanja za vrijednost paketa, nego za kolicinu stvari u
posiljci. Mislim da ovisi o cariniku, moze i nemora zahebavati za to...

Re: 100 LED s e-baya i Carina?

http://www.carina.hr/Carina/CarinskiPostupakPosta.aspx

Re: 100 LED s e-baya i Carina?

Koliko mi je poznato, na elektroniku nema carine bilo 150 ili 150 tisuca
EUR. Samo PDV.

Re: 100 LED s e-baya i Carina?

u cijeloj toj prici carina i nije neki problem, nego pdv :)
Ovo sa linka stoji, ali meni je carinik rekel(kad sam prije racune nosil
u carinu) da se ucestalo narucivanje od iste osobe moze cariniti(al nije
definiral to "ucestalo"), da vise istih artikala u paketu isto tak moze
cariniti(kak je remove rekel, preprodaja)
I najzanimljivije kaj je rekel, da moze cariniti i paket od $1, ako je
nutra racun(naravno da se s tim ne zamaraju)!

Re: 100 LED s e-baya i Carina?

onda ti i naplatiti PDV na to, makar vrijednost bila 100kn.

Re: 100 LED s e-baya i Carina?

Hvala na info, mislio sam na kolicinu (100 kom) da ne misle da je za
preprodaju i tako to. :)

Site Timeline